Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
ss-Heinrich

Johan

dersturmer

Werner Heisenberg

August Schultz

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Johan

ss-Heinrich

Werner Heisenberg

Skinhead

Bertus

dinghal

Frysk

August Schultz

dersturmer

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 8. Dit aantal is bereikt op za jul 21, 2018 8:05 am.

AAN MIJN VOLKSGENOTEN,{door Kel voor het HVB}.

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Ga naar beneden

AAN MIJN VOLKSGENOTEN,{door Kel voor het HVB}.

Bericht van Johan op di jul 17, 2018 5:43 pm

De Europese volkeren en culturen staan op instorten. Laten wij Europeanen de conclusie trekken. Het zijn de diverse Europese politieke partijen die ons hebben gekrenkt, veracht, uitgebuit en zo goed als mogelijk hebben vernietigd. Vernietigd onder het mom van rechtvaardigheid, een gevierde rechtsorde in strijd met zijn eigen machtscomplexen. De Europese politici, een decadente groep mensen die niets minder dan de macht najaagt met het belang zijn medemens ziek te maken met leugens en bedrog. Elk woord uit de mond van een politicus is een leugen, elke handeling, elke gedachte is vals. Al hun ideeën, al hun waarde en al hun doelstellingen hebben niets meer dan schade opgeleverd.

Dankzij deze beroepszwartkijkers zitten wij nu met de grootste immigratiestroming aller tijden. Wij Europeanen mogen geen nationale gedachten meer hebben. Nee! Wij moeten tolerant zijn richting alles wat niet gelijk is aan ons zelf. Wij zijn geïndoctrineerd te geloven in gelijkheid. Dat heeft ons dus ongelijk gemaakt in gelijkheid, ongelijk richting de gelijken. Ja fijn, een neger kan met een blanke paren. Vanuit dat opzicht zijn er geen fysiologische grenzen. Maar hier in maakt het ons nog niet gelijken. Er zijn drie grote rassen; het Europide, het Mongolide en het negroïde ras. Alle drie verdeeld in diverse sub-rassen. Daarnaast zijn er nog de diverse vormen van lichamelijke uiterlijke kenmerken en dan zijn er ook nog diverse bloedgroepen. Kortom, alleen domme blondjes, gelovigen en linkse rukkers denken dat gelijkheid bestaat. Een land dat meer dan 50 culturen herbergt is geen land meer, heeft geen cultuur meer en laat staan een eenheid. Eenheid? Wij Europeanen zijn toch één? Niets is minder waar! Dit zogenaamde Europa, met de nietszeggende stad Brussel, heeft ons de oogst van het oude Europa door de neus geboord. Eerst de joden die ons Christus en de christenen gaven en nu wordt ook de islam ons door de neus geboord. Hallo Europa!? Het zijn deze mensen, inclusief onze Europese politici en al onze (goed)gelovige Europeanen die met hun problemen, hun wraak en hun leugens continue over alle waarden van de diverse Europese idealen heen zijn gewalst. De laatste 50 jaar keken wij alleen maar machteloos toe. Wij waren het immers die al hun onzin geloofde. Wij zijn het die ons dag in dag uit met hun linkse, pro homo mediapropaganda laten vergiftigen.

Oké ik val links nu al een tijdje aan, maar wat heeft rechts dan al die tijd gedaan? Nationale gedachten verdedigen met stickers, spandoeken en posters. Joodse begraafplaatsen bekladden en grafstenen omver trappen. Af en toe een moskee of immigrantenopvang in brand zetten. Ja, daar is rechts heel veel mee opgeschoten… Tot nu toe heeft geen van die rechtse groepen iets bereikt. Ja ze vechten tegen elkaar, daar waar ze eigenlijk zij aan zij hadden moeten staan. Rechts, oftewel zionistisch rechts zoals de PVV. Of oud rechts, geëxcommuniceerd en opgedeeld in diverse groepen zoals het zwarte pieten front en de NVU, de Nederlandse verraders unie? Het zou voor jullie een noodzaak van de eerste orde moeten zijn om volk en vaderland weer te laten groeien en vastigheid te geven. Daarentegen zijn jullie tegenstrijdig en positiegeil geweest. Alle instincten op machtswil. Geen bekommering over de arbeider of de boer. Nee alleen decadentie, alles voor de “kijk mijn foto op facebook”. Geen van deze partijen hebben pogingen gewaagd om met kracht de bronnen van de macht te stoppen. Al die tijd was er bij rechts zelfverloochening, verlies van waarden en uiteindelijk kostte het zelfs de levensvatbaarheid van een gezonde ideologie. Dit had je kunnen verwachten van linkse partijen zoals de PvdA en de SP. Maar van rechts had ik dit nooit verwacht.

Nederland onafhankelijk, Nederland het land van de vrije gedachte. Ze zijn bij rechts vergeten dat ons volk door de verschillende omstandigheden bijna schaakmat is gezet. Rechts heeft al haar doorzettingsvermogen, al haar kracht verloren doen gaan. Nog erger, alle gedachten en alle lessen uit deze prachtige ideologie uit de geschiedenis doen laten vervagen. In plaats daarvan hebben we nu de drugsgebruikende en feestende groep skinheads dat zich rechts noemt. Die hebben rechts er ook geen betere naam op gegeven. Wie van rechts kan eigenlijk verklaren dat een ideologie met een vrijheidszin zoals de onze, het toch zo ver heeft laten komen dat het de verdediging van de ideologie heeft weggeschoven en ingeruild voor het geld. Wederom net als links voor het kapitaal hebben gekozen. De belangstelling voor jullie eigen volk, onze vrijheidszin, onze nationale gevoelens, onze eer, onze dienstplichtbaarheid, maar bovenal dat kleine stukje grond dat wij ons vaderland noemen, simpelweg te hebben verkocht. Rechts heeft onze vrijheid laten verkrachten door mensen van buiten en door mensen van binnen. Daarmee hebben ze onze onafhankelijkheid en vrijheid niet langer meer verdedigd tegen een ieder die onze ideologie, onze nationale goederen en ons volk kapot probeert te maken.

Maar mensen van rechts wees gerust, de grootste verrader is ons volk zelf. Als je 5 miljoen Nederlanders neemt mag je blij zijn als er 5000 als trouwe kameraden blijven staan. Het probleem met de Europeaan van tegenwoordig en zeker met onze eigen volksgenoten is dat ze lui en egoïstisch zijn. Ze proberen alle problemen en gevaren te ontlopen. Het is op deze wijze dat zij Europa in slavernij hebben gestort. Het zijn de Europeanen zelf die Europa te schande hebben gemaakt. De mensen in Europa en zeker in mijn eigen land zijn ondankbaar, huichelachtig en maar met één lust voor ogen: Geld. Wie de Europeaan van tegenwoordig vertrouwt, komt bedrogen uit. Van het hoogste tot het laagste, allemaal gespuis.

Laat het beter worden, laat het mooier worden, laat het sterker worden. Jullie lopen in jullie eigen ziektes, sterker nog jullie zijn de ziektes. We zijn weer terug bij af. 100 Jaar geleden begrepen wij de macht niet en het is niet eens zo vreemd dat wij het nog steeds niet begrijpen. Wij volgelingen hebben er een puinhoop van gemaakt. Wij Europeanen zijn landverraders, criminelen en wij waarschijnlijk de meest hebzuchtige van allemaal. Onze Europese geschiedenis is bijzonder gewelddadig, alles verkregen door diefstal. In Europa heeft het allemaal gedraaid om wat heb ik en wat heeft mijn buurman. Ik heb niet wat hij heeft, dus haal ik het gewoon bij hem weg. Niet met liefde, maar met geweld. Niet door te onderhandelen, maar met oorlog. De diverse revoluties, de twee wereldoorlogen, waren strijd tegen onszelf. D-day was geen bevrijdingsdag, maar een dag dat Europa voor eens en voor altijd haar macht verloor.

Ik snap dat u boos zult zijn bij het lezen van deze informatie, maar ach… ik moet al 38 jaar tolerant zijn aan jullie waanideeën. Dag in dag uit word ik geconfronteerd door onzin. Hindoes, boeddhisten, joden, christenen, moslims, rasta's en ga zo maar door. Op 13-jarige leeftijd vroeg ik mijn godsdienstleraar wat voor geloof de dinosauriërs zouden hebben gehad en werd verzocht op de gang plaats te nemen. Sukkels! Boeken zijn geschreven door mensen en net zo als ik dit schrijf is het nooit de absolute waarheid. Boeken, zinnen met woorden, het is niet meer dan lectuur. Als je jouw leven laat leiden door een (heilig) boek, lijd je aan geestelijke armoede. Het leven is niks, maar het bevat alles en dat alles in onze geschiedenis, onze toekomst en... de dood?
De dood is in Europa duur betaald. Zelfs de goedkoopste uitvaart is een aanslag op je portemonnee. Ik heb nu al medelijden met mijn nabestaanden. Ga je dood moet je ook nog eens betalen en niet eens te spreken over de papieren ellende die het met zich meebrengt.
Bij deze mijn testament; Leg mij op mijn buik in de kist met een ontbloot lichaam, zodat jullie nog één keer mijn blanke blote kont kunnen kussen. Dit is mijn wil!

Wat lul ik nou nog? Ik lul niet. Wij Europeanen en zeker mijn Nederlandse volksgenoten verkopen onze moeder nog als het geld oplevert. Hedendaags draait het nog maar om één ding, geld! Geld ja. Wat is geld nou eigenlijk? Het doet letterlijk pijn om je kont ermee af te vegen. Je kunt het niet eten. Eigenlijk kun je er niets mee. Toch doen we de meest vreemde dingen die je je maar kan bedenken om er zoveel mogelijk van te bemachtigen. Van alle onzin die u ooit heeft geloofd is dit waarschijnlijk het ergste: Mensen maken jacht op geld. Onze lichamen en onze waardigheid, allemaal te koop voor geld. Geld, het nieuwe geloof, waar zelfs bestaande geloven niet onderuit kunnen. Van jood tot moslim ze leven allemaal van geld. Geld, ik kan er uren over doorpraten, maar kom altijd tot de zelfde conclusie dat het belachelijke onzin is. Het leven draait dus nog steeds om de macht en maakt geld? Juist ja, machtig!

Aan onze machthebbers zeg ik dit: Brussel zal nooit het nieuwe Rome worden. Steeds meer Europeanen beseffen hoe leugenachtig, hoe wreed en lafhartig jullie zijn geweest. Ja er zijn mensen die nog steeds dromen en er is nog steeds geen macht ter wereld die een droom kan afpakken. Aan al die Europese dromers, wordt wakker en sta op! Wij burgers van Europa moeten de gebeurtenissen van vandaag niet uitstellen tot morgen, maar ze nu aanpakken. Als ze ons economisch aanpakken, breken wij de economie. Als ze geweld gebruiken is het natuur eigen dat wij met geweld reageren. Als wij met militaire precisie worden aangevallen, zullen wij ze laten zien waar de kunst van het oorlog voeren echt over gaat. Als zij ons als loonslaven dagelijks uitbuiten, zullen wij ons als slaven wreken. Heren en vrouwen machthebbers ik zeg het u nogmaals, er is geen macht ter wereld die de droom van vrijheid kan afpakken. Hoe machtig en krachtig jullie ook mogen zijn, ons geloof in de zege van ons nieuwe leven waar wij zo naar hunkeren en genieten bij de gedachte alleen al, is niet kapot te krijgen.

Ons volk, ons Europa zal uiteindelijk weer volmaakt en zuiver zijn. Ik zie steeds meer Europeanen hun vertrouwen herwinnen. Steeds meer Europeanen staan op uit een moeras van ellende en uit een poel van geestelijk lijden. Steeds meer Europeanen zetten zich geheel in om hun plaats onder de zon te verzekeren. Steeds meer Europeanen zijn bereid offers te brengen van hun goedheid en bereid dat met bloed te betalen. Het is hun stem die het waard is beluisterd te worden. Niet langer meer volksegoïsme, maar volksbestaan. Een strijd van dromers die wakker zijn geworden en hun strijd is gaan zien als een gigantische worsteling voor een beter Europa. Met hun woord, hun rotsvaste geloof, hun kracht, hun zekerheid en met hun ironie en humor zullen zij het hart van ons Europa weer treffen. Het zijn deze Europeanen die door de ijzeren volharding, de vrijheid van ons bestaan zullen verdedigen en overwinnen. Hun kernachtigheid die evenmin kan worden misverstaan alsmede de onwankelbare liefde voor hun vaderland. Het zal voor hen een zware beproeving worden, een intens beleven van een tijd waarin zij de diverse Europese bevolkingen moeten redden van zelfverwarring en ongeloof. Zij zullen de nieuwe grondslagen leggen en onbaatzuchtig naar hogere doelen streven voor een vrij Europa. Met behoud van cultuur en taal samen kunnen leven. Of droom ik en is het eeuwenoude liedje te laat.

Van 12 tot en met 17 mei 1940 vochten onze mannen, overgrootvaders, grootvaders, vaders tegen de binnenvallende Duitse troepen. Tegen een oneerlijke militaire overmacht hielden zij met de moed der wanhoop stand. Terwijl onze mannen hun levens gaven voor onze "vrijheid", was het koningshuis en haar regering al lang vertrokken. Het volk heeft offers gebracht voor een groep landverraders en vluchtelingen.
Er is sindsdien weinig veranderd. De mentaliteit van dit soort mensen is hetzelfde gebleven evenals jullie domheid, want jullie volgen ze nog steeds.

Johan

Punten : 665
Reputatie : 64

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum