Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Nederland Vlaanderen draad op VNN.
account gewist! Emptydi dec 25, 2018 8:47 pm van Johan

»  Fastfoodketen Zuid-Afrika mag kolonisatie niet bespotten op tv
account gewist! Emptydi dec 25, 2018 9:53 am van Frysk

» account gewist!
account gewist! Emptyma dec 24, 2018 10:22 pm van Johan

» VNN Forum Moderator Gewond door linkse aanvallers in Oregon
account gewist! Emptyzo dec 23, 2018 4:47 pm van Johan

» Moordorgie swart op wit woed voort/plaasmoorde en aanvalle
account gewist! Emptyzo dec 23, 2018 4:15 pm van Johan

» Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen!
account gewist! Emptyzo dec 23, 2018 9:00 am van Frysk

» Rustg hier dezer dagen!
account gewist! Emptyvr dec 21, 2018 7:17 pm van Johan

» Initiatiefwet Bestuurlijk Verbod Rechtspersonen
account gewist! Emptydi dec 18, 2018 5:47 pm van Johan

»  Eurogendfor the "army" against European citizens.
account gewist! Emptyma dec 17, 2018 5:19 pm van Johan

Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op zo maa 07, 2021 10:03 am.

account gewist!

2 plaatsers

Ga naar beneden

account gewist! Empty account gewist!

Bericht van ss-Heinrich zo dec 23, 2018 4:26 pm

Zo Johan is het je uiteindelijk gelukt het forum op te blazen? In het begin, toen jij er nog niet op was, hadden we veel meer leden. Jij had ook al verdachtmakingen over der Stürmer en Werner Heisenberg  op de meeting! Werner zou een koffieshop hebben gehad en het was ook raar dat ze zo kort bleven! Je hebt niks aan die lui heb je letterlijk gezegd!
Maar Werner zit met een ziekelijke vrouw en het doet er niet toe wat hij in het verleden heeft gedaan, het gaat om het nu!

Ga je nu ook al mijn gangen na op fb? En of ik op fb ga maak ik ook zelf wel uit, daar kom ik toevallig veel gelijk gezinden tegen, die hebben ook gesloten nationalistische fora. Begrijp jij wel wat van het NS? Het heeft helemaal niks met rassenhaat te maken, zoals de zio media ons willen doen geloven, maar vindt dat ieder op zijn plaats hoord waar hij voor ontworpen is en liefde voor eigen volk en rassenmenging onverstandig is met het oog op erfelijke fouten! Maar dan hoef je anderen niet te haten! Dat gescheld met nikker dit en flikker dat deed der Führer ook niet! Die had zelfs een halfjood die lovaal was aan Duitsland in dienst, Emile Maurice, die was ook medeoprichter van de SS. Ik beslis altijd zelf nog wel op wie ik stem of mee in zee ga, dat hoef jij niet te bepalen! Frysk valt me ook tegen, die is al eens op bezoek bij mij geweest, die moet beter weten en zich niet op laten stoken! Maar ik zal het forum niet missen, want het is toch op sterven na dood! Wat wil je nog met vier man? Ik zit nu vaak op Duitse forums, daar weet je meteen of je met een goede of kwaaie te maken hebt! Hier gaat alles in het geniep en willen anderen even voor je bepalen op wie je stemt! De groetjes en slaap lekker! SS-Heinrich!

ss-Heinrich
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

account gewist! Empty Re: account gewist!

Bericht van Johan zo dec 23, 2018 4:44 pm

U is getoord,wederom tracht u om persoonlijke zaken naar buiten te brengen die niet kloppen.Hoe zou ik in gods naam moeten weten of Werner een koffietent heeft gehad,zag de man voor het eerst op de samenkomst.

Ik hoef u gangen niet na te gaan de leugens en verdachtmakingen die u doet komen tot meer dan mij alleen.

En hoezo het forum opblazen,ik ben hier degene die de meeste berichten heeft neer gezet.U word al aardig een "juiste" patiënt van de bende van Kusters zijn NVU,veel plezier als u wakker word vernemen we het nog wel een keer.
Johan
Johan

Punten : 916
Reputatie : 84

http://www.volkstaat.eu/

Bericht van Werner Heisenberg zo dec 23, 2018 5:27 pm

Aan alle leden:

Maak mij de pis niet lauw wat er nu zoal gezegd wordt door 'Gast' cq 'ss-Heinrich' , oa wordt nu in boosheid gezegd om een ander te schaden of om mij en Dersturmer op te hitsen tegen Johan over dingen die tijdens de meeting gezegd zouden zijn over mij en Dersturmer  Laughing Laughing Laughing Laughing , ook erg vreemd dat dit nu pas 'gemeld' wordt, doe er niets mee en het interesseerd mij absoluut geen ene drol!  account gewist! 2450414453

Enorm kleutergedrag, linkse ratten mentaliteit om nu met modder te gooien!  Laughing Razz clown clown clown

Voor de duidelijkheid:
Het klopt dat ik in het verleden een goed draaiende koffieshop heb gehad, ergens rond de jaren 1990 als jonge knaap, ook in deze tijd van de koffieshop was ik Rechts georienteerd,en niet met mijn rechterhand! Very Happy  Voor mij was dit op dat moment gewoon een goede handel, de koffieshop, waar ik door omstandigheden ingerold ben en heb toen de kans gegrepen. 
Na een poos deze koffieshop gedraaid te hebben is er een escalatie geweest elders wat uitgemond is in een flinke schietpartij, hierop is op last vd Burgemeester/Politie de zaak met onmiddelijke ingang gesloten, einde verhaal koffieshop. 
Betreur dit dan ook niet Razz
Wel jammer van de centen die na de sluiting niet meer zo massaal binnen rolden, man man kon er amper tegen uitgeven! 

Voor diegene die zich hieraan stoort of denkt dat ik hierdoor niet capabel of eerlijk ben of wat dan ook? 
Dit is dan jammer en diegene zijn probleem, ik weet hoe ik denk en ben. Heb meer in mijn mars dan menig mens verwacht, speel nimmer meteen 'open kaart' , ben voorzichtig, door schade en schande wijs geworden. De mensen die mij goed kennen weten wel wat ik bedoel en die onderschatten mij dan ook niet. Ik doe wat ik zeg, en zeg wat ik doe! Cool

Zou ik de keuze hebben om deze koffieshop over te mogen doen? 
Dan deed ik dit absoluut niet overnieuw, gewoonweg door mijn aversie vandaag de dag en al veeele jaren langer van alle drugs-soorten en ook Alcohol, ben dan ook geheelonthouder. 

All ruim 25 jaren wil ik hier niets meer mee te maken hebben. 
Een ieder doet in zijn jonge jaren wel dingen waar men later 'spijt' van zal hebben. Deze koffieshop heeft er niets te maken dat ik geen nationalist zou zijn, het is wel algemeen bekend, en voornamelijk vroeger ,lang geleden, dat veelal van die grijze wollen sokken type's met van die jeruzalem nike's erbij aan, dit volk veel koffieshops bestierden. 
Toen ik dit deed was het tij wat dat betreft behoorlijk gekeerd, tegenwoordig is het een heel andere wereld als destijds, nu valt er met een goed draaiende koffieshop meer te verdienen dan met de handel in hardrugs heb ik mij laten vertellen.
De belangen zijn dan ook zeer hoog mét alle gevolgen van dien, vandaar dat er enkele jaren geleden in Amsterdam en nu nog zo nu en dan vele liquidaties in dit 'mileu' plaatsvonden/vinden. 
Het is begonnen met het afschieten van Klaas Bruinsma op 27-juni-1991 , hierna brak de pleuris uit zeg maar... cheers , Het gevolg: een liquidatie-golf.  account gewist! 3358500524

Mabel Wisse Smit, het neuk & pijp-sletje van Klaas bruinsma  Razz Razz

Mabel Wisse Smit..de weduwe van ons wijlen prins Johan Friso.... clown  

Ik ben absoluut een Nationalist.

Die Fahne Hoch!

Laatst aangepast door Werner Heisenberg op ma dec 24, 2018 8:30 am; in totaal 8 keer bewerkt
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Punten : 410
Reputatie : 80

Bericht van Johan zo dec 23, 2018 5:33 pm

Werner Heisenberg schreef:Ik ben absoluut een Nationalist.

Als het dan maar wel een Volks Nationalist is,aan die staats "nationalisten" hebben we niet veel. cheers

(1) Staatsnationalisme

Dit is een vorm van nationalisme waarbij de staat centraal staat.wordt gelegitimeerd door de actieve deelname aan de macht van de inwoners van de staat, zonder rekening te houden met de etnische achtergrond van die inwoners.

(2) Volksnationalisme

Dit is een vorm van nationalisme dat uitgaat van een volk.
Volksnationalisme gaat er dus van uit dat het volk belangrijker is dan de staat.
Een volk wordt door volksnationalisten omschreven als een groep mensen met een gemeenschappelijke taal, cultuur,etnische achtergrond en geschiedenis.

Johan
Johan

Bericht van Werner Heisenberg ma dec 24, 2018 6:15 am

Dan ben ik duidelijk een Volksnationalist met wat Duits bloed dankzij mijn Duitse Opa. Ben dan ook erg content met het mooie Duitse land.

Een Opa waar ik zeer trots op ben en respecteer hem zeer. Een goede Duitse man met het hart op de juiste plaats.  account gewist! 1104396666

Misschien dat hierdoor de 2e wereldoorlog en Duitsland mij zo aantrekt. Had op de lagere school bij geschiedenisles tijdens de indoctrinatie-hersenspoelingen over WW2/Duitsland/Adolf Hitler (Ruhe in Frieden Groser Führer) al in de gaten dat er zeer veel dingen absoluut niet klopten en zelfs gelogen waren of verdraaid, werden voorgelogen over die 'arme joodjes' met hun eeuwige leedkaart, deze eeuwige leedkaart brengt ze vandaag de dag nog Shekels    in het laatje, recent nog door de Nederlandse NS, meen dat de NS ruim 2 miljoen euro aan de neuzen zou betalen voor hun zgn 'leed', of het leed van hun voor-voorouders? Voor door de zgn transporten van destijds met de Nederlandse treinen met ruim voldoende slaapplaatsen, sanitaire voorzieningen en voldoende voedsel voor onderweg, zelfs de Duitse soldaten werden op een gelijkwaardige manier vervoerd, zij werden door geheel europa/Reich vervoerd. Zij klaagden toch ook niet? Tja zij hebben dan ook de instelling: Klaag niet, Vecht! Zij hadden tenminste wat over voor hun land en hun Fuhrer!

Het moddergooien van ons voormalig lid laten we lekker achter ons is mijn voorstel, als er uberhaupt al wat gezegd zou zijn tijdens de meeting: het zij zo, jammer dan, het is iig wel in ons besloten kring gezegd en niet op allerlei andere media zoals ons voormalig lid zich aan schuldig maakte, (ALS HET UBERHAUPT AL GEZEGD IS!) zo zie je maar weer, na verloop van tijd komt de ware aard boven van ons voormalig LINKSE RAT! 

Bij de linkse ratten is hij teleurgesteld door hen destijds, jah hij was nog niet zo lang geleden zeer links georienteerd! 
Ik zie het zo imo: Hierdoor, door deze teleurstelling wilde hij als een soort van wraak de keerzijde van het linkse gajes opzoeken, aldus geschiede...'kga bij de nazies' , echter dat linkse rattengedrag gaat er nimmer meer uit, dit zit zo ingebakken bij die lui, dit zie je al door de agressieve reactie's die geplaatst worden, verschillende leden, met name johan, worden beschuldigd van allerlei onzin, zoals: Zo Johan is het je uiteindelijk gelukt het forum op te blazen? oid, en meer 'aanvals' berichten in die trant, net of Johan de boosdoener is in deze, helaas ziet hij niet in dat al dit het gevolg is van zijn eigen handelen her en der op het net. 

Wat al gezegd is: Een vuur aansteken en dan vragen hoe het toch kan waar die rook vandaan komt?  clown
Zo gaat dit bij dergelijke linkse gasterds.. Hoezo jodenstreken?  account gewist! 1388999224 wie is den DREK JUDESCHWEINE ? account gewist! 398900512 account gewist! 3358500524

isburn
account gewist! 2275425643   

De ultieme afstraffing voor verraders: Ophangen!

Die Fahne hoch !
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Punten : 410
Reputatie : 80

Bericht van Johan ma dec 24, 2018 10:22 pm

Werner even voor de duidelijkheid,ik heb inderdaad gezegd dat je aan klanten die in koffie/thee huizen rondhangen geen moer hebt {u bevestigd dit ook in u reactie}

Zo ook heb ik vermeld dat ik het jammer vind dat personen als John W zich meer richten op het kroeg gebeuren tijdens hun bijeenkomsten dan daadwerkelijk iets te doen {waarmee ik niet wil zeggen dat hij niets doet,ben hem nog steeds zeer dankbaar voor de actie aangaande Zuid Afrika}.

Dat u echter een dergelijke tent gehad heeft komt niet van mij,en doet me ook niet zoveel eerlijk gezegd {zeker niet nu ik lees dat dit in vervlogen tijden was}.

Ik kwam vroeger ook wel in koffietenten,Haagse wel te verstaan,waar men een biertje dronk en zware shag rookte en over voetbal kwekte.
Tegenwoordig doe ik dat niet meer,niet omdat ik tegen een biertje of een zwaar shagje ben,het voetbal gebeuren is me te multicultureel geworden.Echter met sommige die ik daar trof heb ik nog steeds goede contacten,in deze tijd over andere zaken.

Verder hoeven wij geen uitleg te geven aan mafketels die nog nooit iets gepresteerd hebben,zeker niet aan hen die uit de band klappen.

account gewist! Screenshot-Leos-Koffiehuis
Johan
Johan

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: