Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
Frysk (242)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
Bertus (186)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
Skinhead (124)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
August Schultz (70)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
dersturmer (17)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 
Thor (11)
Bij mij werken de smily's niet. Vote_lcapBij mij werken de smily's niet. Voting_barBij mij werken de smily's niet. Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Bij mij werken de smily's niet.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Gast wo jul 18, 2018 6:09 pm

Als ik een stuk tekst typ en wil daarna een smily ertussen of achter toevoegen, dan wordt het vlak grijs en gebeurd er niets, kortom er komt geen smily te staan. Wat kan er mis zijn? Alvast bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Frysk wo jul 18, 2018 7:02 pm

Heel vreemd Bij mij werken de smily's niet. 3867812331 Heinrich.Ik heb geen idee waarom het niet werkt bij jou. Bij mij werken de smily's niet. 1104396666
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Johan wo jul 18, 2018 8:35 pm

Heinrich als ik het juist heb werkt u middels telefoon,mogelijk ligt daar de oorzaak.Zelf ondervind ik dergelijke problemen op hier het forum niet,daar ik middels een PC werk.

Frysk het enige min punt vind ik dat je geen schakels kan toevoegen aan een woord,bij insert een link komt vervolgens de gehele schakel in plaats van de verwijzing middels het ingevoerde woord.

Verder moet ik zeggen dat dit forum prima werkt ook de epos melding aangaande een nieuwe reactie is zeker een plus punt.

Groet Johan
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Gast wo jul 18, 2018 10:26 pm

Ik werk meestal met een android tablet, lekker makkelijk, maar inderdaad, niet alles werkt perfect! Het gekke is, dat hij het wel gedaan heeft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Frysk wo jul 18, 2018 11:37 pm

Johan schreef:Heinrich als ik het juist heb werkt u middels telefoon,mogelijk ligt daar de oorzaak.Zelf ondervind ik dergelijke problemen op hier het forum niet,daar ik middels een PC werk.

Frysk het enige min punt vind ik dat je geen schakels kan toevoegen aan een woord,bij insert een link komt vervolgens de gehele schakel in plaats van de verwijzing middels het ingevoerde woord.

Verder moet ik zeggen dat dit forum prima werkt ook de epos melding aangaande een nieuwe reactie is zeker een plus punt.

Groet Johan

Johan ik zal er naar kijken als ik iets meer tijd heb om het op te kunnen lossen.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Gast za sep 22, 2018 11:50 am

De smilys werken nog steeds niet, ik krijg ze niet aan de gang! Ook het posten van video's en foto's lukt me met geen mogelijkheid! Wie kan me helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Gast za okt 06, 2018 11:24 pm

Het ligt aan firefox heb ik ontdekt, nu ik google chroom als standaard browser heb, werken de smilys wel! het wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Frysk zo okt 07, 2018 3:38 am

ss-Heinrich schreef:Het ligt aan firefox heb ik ontdekt, nu ik google chroom als standaard browser heb, werken de smilys wel! het wel!

Op mijn pc werk ik met Firefox en daar werken de smiley gewoon op.

Ik zou Google Chrome vervangen door de Iron uitvoering,Dat is een versie van Chrome zonder Google onderdelen.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Gast zo okt 07, 2018 7:38 pm

Raar is dat als ik reageer op een onderwerp, reply, dan staan alle knoppen in het vak, maar als ik een new topic wil beginnen, dan zijn ze verdwenen en kan ik niks invoegen en werken dan de smilys niet meer!  Een raadsel of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Johan zo okt 07, 2018 8:01 pm

Frysk schreef:Op mijn pc werk ik met Firefox en daar werken de smiley gewoon op.

Ik zou Google Chrome vervangen door de Iron uitvoering,Dat is een versie van Chrome zonder Google onderdelen.

Bij mij werkt Firefox ook zonder problemen op de pc,bij mijn dochter op de ipad is het een ramp {zaken zijn niet ondersteund}.

Ik zou adviseren om Chrome of een variant daarvan niet te gebruiken,en wel omdat het vele bladen eruit dondert/blokkeert.

Enkele alternatieven zijn mogelijk hier te vinden ; https://dgit.com/best-browsers-for-iphone-ipad-9799/
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij mij werken de smily's niet. Empty Re: Bij mij werken de smily's niet.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum