Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
Frysk (242)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
Bertus (186)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
Skinhead (124)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
August Schultz (70)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
dersturmer (17)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 
Thor (11)
 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_lcap Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Voting_bar Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Frysk di aug 07, 2018 11:15 am


Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Het wetenschappelijk bureau van de politieke partij Denk moet de subsidie, die het kreeg in aanloop naar het referendum over de sleepwet, grotendeels terugbetalen.
Edwin van der Aa 06-08-18, 17:37 Laatste update: 18:15

Dat heeft de referendumcommissie bepaald, laat de Stichting Wetenschappelijk Instituut Statera desgevraagd weten. Dat wetenschappelijk bureau van Denk gaat de schade op zijn beurt weer verhalen bij de opdrachtnemer, die volgens de stichting de onderzoeksklus slecht heeft uitgevoerd.

Het in januari toegekende geld aan Statera (de denktank van Denk), in totaal 22.229 euro, was bestemd voor de campagne voor het referendum over de inlichtingendiensten.

Het bureau liet van de subsidie onder meer een data-analyse uitvoeren door marketingman Eduard Nandelall. Later bestempelde de partij de research van zijn bedrijf OptimusAd echter als 'broddelwerk'. Daarover werd ook de referendumcommissie ingelicht, al ontving Nandelall wel 16.710 euro van Statera op zijn ING-rekening voor de verleende diensten.

Afgekeurd

Dat deel van de al verstrekte subsidie is nu ook afgekeurd door de referendumcommissie, heeft Denk per brief te horen gekregen, en moet worden terugbetaald. Statera gaat het gemeenschapsgeld 'zo spoedig mogelijk' terugstorten naar de overheid en het geld verhalen bij Nandelall.

Het instituut laat daarover weten: ,,De referendumcommissie deelt de mening van Statera dat het door OptimusAd geleverde werk niet voldoet. Wij hebben hem (Nandelall, red.) vandaag schriftelijk gemaand de gelden terug te betalen. Statera hecht veel waarde aan correct onderzoek en een verantwoorde omgang met publieke middelen. Dit is door toedoen van OptimusAd ondanks de gepleegde interventies van de zijde van Statera niet gebeurd."

Er is nog een mogelijkheid om tegen het besluit van de referendumcommissie bezwaar aan te tekenen, laat de woordvoerster van de commissie schriftelijk weten. Statera heeft het besluit inmiddels toegestuurd gekregen, bevestigt ze.

Pas wanneer deze beroepstermijn is verstreken, maakt de commissie zelf bekend welk deel van de subsidies definitief is toegekend en welk deel zal worden teruggevorderd.

Niks mee te maken

Nandelall vindt dat hij ten onrechte aan de schandpaal is genageld. ,,Statera en Denk hebben mij opdracht gegeven online te adverteren en onderzoek uit te voeren. Hoe zij aan het geld zijn gekomen en dat ze nu iemand iets moeten terugbetalen, daar heb ik niets mee van doen. Ik heb een zakelijke overeenkomst met de partij en heb niets te maken met de referendumcommissie."

Overigens is Nandelall bereid tot een gesprek, maar hij wil het geld niet terugbetalen. Dat moet uiterlijk 20 augustus gebeurd zijn, eist Statera. De marketingman ziet een eventuele gang naar de rechter anders 'met vertrouwen' tegemoet, zegt hij. ,,Denk moet zich richten op politiek en niet de Don Quichot spelen."

Een deel van de verstrekte subsidie (vermoedelijk enkele duizenden euro's) is nog gegaan naar een informatiebijeenkomst over het referendum, althans dat staat in het plan van aanpak dat de referendumcommissie heeft ontvangen. Over de juiste besteding van dat geld zou geen onzekerheid bestaan.

https://www.ad.nl/politiek/denk-moet-referendumsubsidie-grotendeels-terugbetalen~a4421014/

Nog een beter idee is om die partij van Erdogeit aanhangers maar helemaal te verbieden.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Johan di aug 07, 2018 4:22 pm

Organisaties als "denk"behoren niet te snoepen uit de ruif die gevuld word door de Nederlandse belasting betaler,maar de zionistische "regering" laat het toe.Eens en te meer tijd om het "systeem"te veranderen.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Werner Heisenberg do aug 09, 2018 6:41 pm

De zionisten willen koste wat kost hun zgn 'masterplan' laten slagen, momenteel de ophitserij tegen de islam, het zgn multicultureren van europa etc etc, beter is om ons te verenigen met de islam, hiermee valt zeker te praten, om het gehele zionisme de wereld uit te helpen, en dan dit keer werkelijk door de schoorsteen ermee! Onmiddelijk, geen kampjes en dergelijke, nope. Onmiddelijk standrechterlijk ombrengen waar ze gevonden of aangehouden worden. Samen ten strijde tegen het zionisme, daarna verdelen we de bende en zal er een eeuwige vrede op aarde kunnen zijn.

Voor Adolf Hitler hebben 2 islamitische SS divisies gestreden, al deze islamitische SSérs hebben van Adolf Hitler als dank een Koran met mooi beslagen zilveren hakenkruis erop ontvangen. 1 divisie was genaamd: Handschar , de andere weet ik zo even niet meer.

Dat het roer om moet is duidelijk, zo snel mogelijk!
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Frysk vr aug 10, 2018 2:21 am

Skanderbeg was de andere moslim divisie.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Frysk vr aug 10, 2018 2:24 am

De vijand van mijn vijand hoeft niet mijn vriend te zijn.In de huidige situatie denk ik er niet over om met moslims samen te werken om de zionisten uit te roeien.Beiden horen niet thuis in de westerse wereld.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Werner Heisenberg vr aug 10, 2018 8:47 am

Precies , beiden horen niet thuis in de westerse wereld, zo denken de meeste moslims hier ook over, daarom ook eerst praten voor een eventuele 'samenwerking' en daarna een eerlijke verdeling met wederzijds respect. Vrienden hoeven we niet te zijn, wel kunnen we het elkaar makkelijker maken om het finale einddoel.
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Johan vr aug 10, 2018 10:08 am

Frysk schreef:De vijand van mijn vijand hoeft niet mijn vriend te zijn

Die mening ben ik ook toegedaan,daarbij moeten we niet te veel en steeds naar het verleden kijken.Daar we ons nu in een hele andere situatie bevinden kunnen we echt niet gaan samenwerken met Albanezen die thans Kosovo bezetten,of Bosniakken die ook de nodige ongein op hun kerfstok hebben.

Prioriteit dient te zijn de joden met hun gevolg eruit zwiepen,de marionetten van hun zullen dan vanzelf volgen.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Gast vr aug 10, 2018 12:42 pm

Daar droom ik nu ook van, Juden Raus!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Werner Heisenberg vr aug 10, 2018 3:32 pm

Wanneer er geen goede oplossing gevonden wordt om het joden probleem aan te pakken dan zal uiteindelijk de jood overwinnen, willen we dat?
En daarbij, vrienden hoeven we nimmer te worden met de islam! Het gaat om ons wederzijdse joden probleem

Ben bereid de gewapende strijd aan te gaan, doden kan ik wel, geen problemen mee. Kijk naar de toekomst denk ik, maar ja wie ben ik ...

Beetje knetteren en schelden en ons ongenoegen uiten vanaf een toetsenbord zet geen zoden aan de dijk, daadkracht en slagvaardigheid moet er komen, de 'middelen' zijn haalbaar, nu de centen nog...


Laatst aangepast door Werner Heisenberg op vr aug 10, 2018 3:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Johan vr aug 10, 2018 3:35 pm

Werner Heisenberg schreef:Wanneer er geen goede oplossing gevonden wordt om het jodenprobleem aan te pakken dan zal uiteindelijk de jood overwinnen, willen we dat?

Ben bereid de gewapende strijd aan te gaan, doden kan ik wel, geen problemen mee. Kijk naar de toekomst denk ik, maar ja wie ben ik ...

Beetje knetteren en schelden en ons ongenoegen uiten vanaf een toetsenbord zet geen zoden aan de dijk, daadkracht en slagvaardigheid moet er komen, de 'middelen' zijn haalbaar, nu de centen nog...

Geheel mee eens,ik wil dit weekeinde daar een draad over maken in "algemene discussie"
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

 Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen Empty Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum