Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
Frysk (242)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
Bertus (186)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
Skinhead (124)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
August Schultz (70)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
dersturmer (17)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 
Thor (11)
Is het land verloren? - Pagina 2 Vote_lcapIs het land verloren? - Pagina 2 Voting_barIs het land verloren? - Pagina 2 Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Is het land verloren?

5 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Johan ma aug 20, 2018 6:57 pm

Werner Heisenberg schreef:Het enige wat mij er aan lijkt te kunnen doen is hen uitschakelen, volledig.
Helaas kan dit alleen op een gewelddadige manier, dus dat kunnen we er aan doen.

Lijkt mij een juiste kijk om u tegenstanders te elimineren,{ik besef dat dit een probleem kan opleveren wanneer dit het eigen ras,familie en dergelijke aangaat},middels de enige weg die ze verstaan.

ss-Heinrich schreef:In elk geval moeten we de mensen er bewust van maken wat de neuzen met ons het Goyim voorhebben. Ik heb citaten uit de talmoet en uitspraken van vooraanstaande en bekende neuzen, die er niet om liegen wat men met ons van plan is! Ik denk ook eraan om een flyer samen te stellen, zodat mensen van ons dit kunnen downloaden en uitprinten, om ze vervolgens in wachtkamers, bussen en treinen neer te leggen, zo bereik je best veel mensen om ze de ogen te openen! Als die neuzen ontmaskerd worden, zullen ze geen grip meer op ons krijgen, ja laat ze borst dan maar nat maken!

U inzet is zeer te waarderen en moet ergens beginnen,maar jaren/levens lang hersenspoelen zal niet ongedaan worden gemaakt door een flyer.Zelf denk ik dat je ze moet raken daar waar het pijn doet ongeacht daar waar ze zich bevinden.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Géant De Pierre ma aug 20, 2018 9:51 pm

Johan schreef:Wie het gezwel gezaaid hebben moge duidelijk zijn Heinrich,echter nu is de vraag wat eraan/tegen te doen.

Zoals Vortex al aangeeft zijn het de zelfhatende blanke die door oneindig te zijn gehersenspoeld op school,middels media,....,enz,die onze geschiedenis en cultuur afbreken ten gunste van alles wat niet blank is.

De vraag zou kunnen zijn wat te doen met dergelijke klanten en hoe deze te behandelen als hier ooit een ommekeer teweeg word gebracht.Zoals Vortex al aangeeft bevinden ze zich overal zelfs in de eigen gelederen,op een normale manier zijn deze klanten veelal niet tot de orde te brengen.lijkt mij ze te behandelen voor het gene ze zijn Volksverraders.

Zonder verleden geen toekomst!

Inderdaad Johan: zelfhatende Blanken. Waar is het misgegaan met dit soort Linkse uilskuikens?
Wat mij betreft zouden deze mensen moeten worden ontheven van stemrecht, hun clubjes verboden worden en hun uitspraken bestraft. Als ze zo graag het Blanke volk willen verraden, moeten ze de consequenties ook maar aanvaarden van hun struisvogel-gedrag.
Géant De Pierre
Géant De Pierre

Posts : 105
Punten : 193
Reputatie : 27
Join date : 19-05-18
Location : Westbaai - Kaaimaneilanden

https://laagland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Géant De Pierre ma aug 20, 2018 10:02 pm

Werner Heisenberg schreef:Het enige wat mij er aan lijkt te kunnen doen is hen uitschakelen, volledig.
Helaas kan dit alleen op een gewelddadige manier, dus dat kunnen we er aan doen, ombrengen asap.  De middelen en mensen en kunnen beginnen. Dat is wat ik kan bijdragen.

Vermoorden gaat me te ver. Maar zoals ik al stelde; monddood maken lijkt me genoeg.
Ik heb trouwens het idee dat de Linksen steeds feller worden naarmate ze meer in het nauw komen. Ik bedoel: Europa wordt steeds Rechtser (Italië,Hongarije, Tjechie en Oostenrijk), de linkse "babyboomers" krijgen minder en minder bijval.
Géant De Pierre
Géant De Pierre

Posts : 105
Punten : 193
Reputatie : 27
Join date : 19-05-18
Location : Westbaai - Kaaimaneilanden

https://laagland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Géant De Pierre ma aug 20, 2018 10:13 pm

ss-Heinrich schreef:In elk geval moeten we de mensen er bewust van maken wat de neuzen met ons het Goyim voorhebben. Ik heb citaten uit de talmoet en uitspraken van vooraanstaande en bekende neuzen, die er niet om liegen wat men met ons van plan is!  Ik denk ook eraan om een flyer samen te stellen, zodat mensen van ons dit kunnen downloaden en uitprinten, om ze vervolgens in wachtkamers, bussen en treinen neer te leggen, zo bereik je best veel mensen om ze de ogen te openen!  Als die neuzen ontmaskerd worden, zullen ze geen grip meer op ons krijgen, ja laat ze borst dan maar nat maken!

Ik zou je graag eens een vraag stellen Heinrich:

Wat prefereert u:

- Een veilige stabiele samenleving waarin u een knecht bent van het Joodse systeem.

Of

- Een onveilige samenleving waarin chaos en wanorde heerst veroorzaakt door miljoenen Afrikanen en moslims in uw leefgebied.

We kunnen wel blijven kiften op Wilders en Baudet dat ze de jood dienen,maar welke andere keuze hebben we dan? We zullen toch ergens moeten beginnen.
Géant De Pierre
Géant De Pierre

Posts : 105
Punten : 193
Reputatie : 27
Join date : 19-05-18
Location : Westbaai - Kaaimaneilanden

https://laagland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Gast ma aug 20, 2018 10:25 pm

Waarom stel je mij die vraag? De meesten hier weten wel dat de neus streeft naar wereldheerschappij door eerst ons te overspoelen door mensen met een laag IQ, dat als we hiermee gemixt worden en het IQ daald zij, de neuzen kunnen heersen! Natuurlijk wens ik geen beide opties, maar moeten we juist de witte mensen bewust maken van de joodse plannen, dan pas kun je ze uitschakelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Johan di aug 21, 2018 11:07 am

Vortex schreef:Waar is het misgegaan met dit soort Linkse uilskuikens?

Ik denk in de jaren "70 met het "love peace and understanding" gedoe van de hippies.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Johan di aug 21, 2018 1:08 pm

Vortex schreef:
- Een veilige stabiele samenleving waarin u een knecht bent van het Joodse systeem.

Of

- Een onveilige samenleving waarin chaos en wanorde heerst veroorzaakt door miljoenen Afrikanen en moslims in uw leefgebied.

Met alle respect Vortex dat is kiezen tussen gebeten worden door de hond of door de kat,in beide gevallen word u gebeten.

In het eerste geval is het gecontroleerde oppositie waaronder u zal leven waarin het VolksBelang niet de hoogste prioriteit zal zijn.

Het tweede geval zal hopelijk/er van uitgaande ruimte geven voor een situatie waarin de pleuris uitbreekt,opstand en revolutie zullen het gevolg zijn {de enige kans voor echte Nationalisten om iets te bewerkstelligen,u moet het ijzer smeden als het heet is,indien men onverhoopt in een dergelijke situatie niets zal bereiken dan is de zooi definitief verkeken}.

Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Géant De Pierre wo aug 22, 2018 10:33 pm

Johan schreef:

Met alle respect Vortex dat is kiezen tussen gebeten worden door de hond of door de kat,in beide gevallen word u gebeten.

Dat klopt Johan, maar zijn er realistische andere keuzes op dit moment?

Johan schreef:In het eerste geval is het gecontroleerde oppositie waaronder u zal leven waarin het VolksBelang niet de hoogste prioriteit zal zijn.

Het tweede geval zal hopelijk/er van uitgaande ruimte geven voor een situatie waarin de pleuris uitbreekt,opstand en revolutie zullen het gevolg zijn {de enige kans voor echte Nationalisten om iets te bewerkstelligen,u moet het ijzer smeden als het heet is,indien men onverhoopt in een dergelijke situatie niets zal bereiken dan is de zooi definitief verkeken}.
U gaat voor chaos en wanorde dus. U begrijpt ook dat we dat gaan verliezen als zijnde roomwitte Nederlanders?
Het zit niet in onze aard om te vechten tot het bittere einde.
Wij zijn bang om te sterven, een achterlijke nikker maakt het niet uit (steekt soortgenoten lachend levend in brand), een fanatieke moslim kan het ook niet schelen; er wachten immers 70 maagden op hem.... 80% van de Nederlanders is niet eens in staat om een kat af te schieten.

Strijden met mensen die nooit gestreden hebben, nooit hebben leren strijden, betekend verliezen. Wij zijn gewoon niet gek genoeg.

Géant De Pierre
Géant De Pierre

Posts : 105
Punten : 193
Reputatie : 27
Join date : 19-05-18
Location : Westbaai - Kaaimaneilanden

https://laagland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Géant De Pierre wo aug 22, 2018 10:49 pm

ss-Heinrich schreef:Waarom stel je mij die vraag? De meesten hier weten wel dat de neus streeft naar wereldheerschappij door eerst ons te overspoelen door mensen met een laag IQ, dat als we hiermee gemixt worden en het IQ daald zij, de neuzen kunnen heersen! Natuurlijk wens ik geen beide opties, maar moeten we juist de witte mensen bewust maken van de joodse plannen, dan pas kun je ze uitschakelen!

Dit soort dingen lees ik al sinds ik me in 2004 aanmeldde bij Stormfront. Nu 14/15 jaar verder is er niks bereikt, integendeel; we verliezen steeds meer terrein in eigen land omdat we niet de juiste keuzes maken en de versplintering op Rechts in de hand gewerkt wordt door ego's die zichzelf graag in het parlement op het pluche zien zitten, maar ondertussen niks voor de beweging betekenen.

In mijn ogen is Baudet de snelste en enige hoop op Rechts. Liever stemmen voor 50% goede verandering, dan er na 15 jaar achter komen 50% te hebben ingeleverd aan idealen.
Géant De Pierre
Géant De Pierre

Posts : 105
Punten : 193
Reputatie : 27
Join date : 19-05-18
Location : Westbaai - Kaaimaneilanden

https://laagland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Gast do aug 23, 2018 1:46 am

Johan is met kameraden iets aan het opzetten, waar ik graag aan meewerk wat in mijn vermogen licht. Een echte NS vecht op zijn manier door tot het bittere einde. Als je de kop laat hangen veranderd er nooit iets! De neuzen worden behoorlijk nerveus van ons, anders doen ze niet zoveel moeite om ons te censureren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het land verloren? - Pagina 2 Empty Re: Is het land verloren?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum