Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
Frysk (242)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
Bertus (186)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
Skinhead (124)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
August Schultz (70)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
dersturmer (17)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 
Thor (11)
Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_lcapZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Voting_barZaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Frysk ma sep 10, 2018 8:24 am


Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

CommentaarDe toekomst van de uitgeprocedeerde asielkinderen Lili en Howick ligt in Nederland. Nu verantwoordelijk staatssecretaris Mark Harbers (asiel) zijn discretionaire bevoegdheid heeft gebruikt, kunnen de twee hun leven hier opbouwen. Er is niemand die dat deze twee kinderen misgunt, stelt chef parlement Hans van Soest vandaag in zijn commentaar.
Hans van Soest 10-09-18, 06:53 Laatste update: 06:55

De manier waarop dit tot stand kwam, heeft veel weg van een kermis. Vrijdag nog zei Harbers zijn hand niet over zijn hart te willen strijken. De zaak is acht keer juridisch beoordeeld, met telkens als uitkomst: Armenië is een veilig land. Tot aan de hoogste rechter is de zaak bekeken en daarbij zijn – in weerwil van wat de Kinderombudsman beweert – ook de kinderrechten meegewogen.

Maar toen coalitiepartijen onder druk van hun achterban een andere oplossing wilden en nadat de politie zaterdag het publiek had opgeroepen uit te zien naar de twee kinderen die waren gevlucht, ging hij alsnog overstag. Had het dan twee weken geleden gedaan, nadat de Raad van State uitspraak deed. Dat had een hoop stress bij de kinderen gescheeld.

Tegelijkertijd is er veel selectieve verontwaardiging over Harbers. Een ruime meerderheid is voor strenge asielregels. Maar zodra de consequentie van die regels een gezicht krijgt, willen we dat er een uitzondering wordt gemaakt. Want Lili en Howick mogen nu blijven, maar geldt dat dan ook voor die tientallen andere kinderen die zijn uitgeprocedeerd en die niet zo veel publiciteit hebben gekregen? Of voor de uitgeprocedeerde illegalen die in Amsterdam huizen kraakten?

De weinig verheffende vertoning van de afgelopen weken legt eens te meer de zwakte van ons asielsysteem bloot. ,,Zie je wel, je moet altijd blijven doorzetten’’, is de boodschap. Wie zich aan de regels houdt en terugkeert naar het land van herkomst, is dus eigenlijk dom. Wie de boel bewust voorliegt, zoals de moeder van Lili en Howick, krijgt gelijk.

De twee kinderen zijn onschuldig in deze zaak, maar de asieladvocaten en actievoerders niet. Er is niet veel mis met het uitgangspunt van onze regels, wel met de manier waarop mensen die er misbruik van maken en de procedure eindeloos rekken, worden beloond.

https://www.ad.nl/binnenland/zaak-lili-en-howick-de-dubbele-moraal-van-nederland-over-asielpraktijk~a733b520/

Slap gedrag en dat veroorzaakt gelijk weer het volgende probleem.

Vierhonderd andere Lili's en Howicks, mogen zij óók blijven?

Lees verder op

https://www.ad.nl/binnenland/vierhonderd-andere-lili-s-en-howicks-mogen-zij-ook-blijven~a0b0389d/
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Skinhead ma sep 10, 2018 6:46 pm

Met deze zaak heb je meteen het antwoord te pakken op de vraag of ons land verloren is ja of nee...
ik zeg ja. zijn nu ook plannen om de moeder naar NL te halen.
Met dit soort zaken moet je gewoon hard zijn en niet bezwijken onder dreigementen.
Dat is er gewoon gebeurd. Ze zijn bedreigd en hebben eieren voor het geld gekozen en laten nu de kinderen gewoon blijven.
Bizar. Een ander woord heb ik er niet voor.
Skinhead
Skinhead

Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Join date : 26-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Gast ma sep 10, 2018 11:18 pm

Tijd voor een grote ommekeer! We moeten echt iets opzetten een beweging of partij, dit kan niet langer zo! Zeker niet zwichten voor de multi culti maffia!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Johan di sep 11, 2018 10:25 am

Te zot voor woorden dit,10 jaar lang procederen/gratis vreten/gratis onderdak/gratis medische verzorging/gratis juridische bijstand/gratis kleding/gratis onderwijs/....................................................,enz.

Vervolgens na 10 jaar op de zak van de belastingbetaler te hebben geteerd worden ze afgewezen,dus opdonderen.Nee zegt de een of andere mafketel ze mogen blijven,dus al dat geld wat die 10 jaar "verzorging" gekost heeft hadden ze net zo goed in de sloot kunnen donderen.

Tevens gaat dit inhouden dat er nog meer van die "zielige" kindjes mogen blijven,die uiteraard met hun familie herenigd moeten worden.Kassa de Hollandse jan lul zal het wel betalen.Zeer zeker een verloren land in deze kwestie!
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Skinhead di sep 11, 2018 3:26 pm

Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik in sommige delen van de stad geen Nederlands meer hoor...want die aliens verkiezen allemaal om het eigen taaltje te gebruiken...Zoiets wordt alleen maar erger en heb je straks in kleine dorpjes ook. Dat zou toch een soort van verplichting moeten zijn ..woon je hier dan leer je Nederlands, en je zweert je eigen taal af. Die heb je toch niet meer nodig want je woont in Nederland. Zo niet dan flikker je maar op..
Skinhead
Skinhead

Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Join date : 26-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Gast di sep 11, 2018 3:40 pm

Ik kan me er alleen maar over opwinden, zelf moet ik een brug bij de voortanden, dat kost maar liefst €2000,- Ik krijg maar €500,- van de zorgverzekering, de rest moet ikzelf ophoesten! En die parasieten, die nooit ergens een cent ergens voor betaald hebben, krijgen alles graties! Zijn wij nu de enigsten die dit vuile neuzenspel door hebben? De rest moet eens wakker worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Johan di sep 11, 2018 5:16 pm

Skinhead schreef:Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik in sommige delen van de stad geen Nederlands meer hoor...want die aliens verkiezen allemaal om het eigen taaltje te gebruiken...Zoiets wordt alleen maar erger en heb je straks in kleine dorpjes ook. Dat zou toch een soort van verplichting moeten zijn ..woon je hier dan leer je Nederlands, en je zweert je eigen taal af. Die heb je toch niet meer nodig want je woont in Nederland. Zo niet dan flikker je maar op..

Ik snap u insteek echter ben ik het daar als VolksNationalist in het geheel niet mee eens,dit is nu precies wat staatsnationalisten lopen te verkondigen.Meedoen aanpassen en de taal spreken,{dus is hiermee de aanwezigheid van dergelijke lieden al geaccepteerd/goedgekeurd},ik ben van mening dat een ieder die niets met ons ras van doen hebben hier in het geheel niets te zoeken hebben.

Een hond geboren in een koeienstal zal nooit een koe worden.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Gast di sep 11, 2018 6:18 pm

Ja, dat gezegde komt van Janmaat, een hond geboren in een paardestal, wordt nooit een paard,zei hij toen! En die man had gelijk! Viooltjes, tulpen en narcissen staan gezamelijk vredelievend mooi te zijn in een bloembed, maar zullen elkaar niet bestuiven! Paard en ezel kruisen geeft een muilezel, die onvruchtbaar is! Het ligt genetisch te ver uit elkaar, zo is het mensen ook! Ook kunnen er bij mensen ook allerlei genetische afwijkingen ontstaan. Ik noem het maar genetisch onverantwoord! Ik heb hier in mijn boek na grondig onderzoek een hoofdstuk aan gewijd, dit zijn feiten en geen rassenhaat, waar men ons zo graag van beschuldigd!


Laatst aangepast door ss-Heinrich op di sep 11, 2018 10:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Johan di sep 11, 2018 9:11 pm

Die uitspraak is door meerdere geuit,als ik het goed heb had Arthur Seyss-Inquart ook een dergelijke uitspraak.

Janmaat heeft wel meer zaken goed gezien alleen jammer dat zijn  grootmoeder joods was,waardoor hij in bepaalde kringen "buiten" de boot viel.

Onze zaak is een raciale kwestie,dus spreken wij met liefde over ons ras,dat andere dat vertalen naar haat is hun zaak {en zal me aan den reet roesten}.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Skinhead wo sep 12, 2018 10:38 am

Kijk hier... gelijk al een gevolg van ons geweldige vluchtelingen beleid !!!

https://www.ad.nl/politiek/zorgpremie-gaat-komend-jaar-fors-omhoog~a8676f1c/

we moeten natuurlijk al de medische kosten van die vluchtelingen ophoesten !
en Nederlanders slikken deze ellende !
Skinhead
Skinhead

Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Join date : 26-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk Empty Re: Zaak Lili & Howick: De dubbele moraal van Nederland over asielpraktijk

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum