Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
Frysk (242)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
Bertus (186)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
Skinhead (124)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
August Schultz (70)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
dersturmer (17)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 
Thor (11)
Reageren op jewtube video's. Vote_lcapReageren op jewtube video's. Voting_barReageren op jewtube video's. Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Reageren op jewtube video's.

Ga naar beneden

Reageren op jewtube video's. Empty Reageren op jewtube video's.

Bericht van Gast do sep 20, 2018 11:20 pm

Zoals de meesten hier wel bekend is, reageer ik nog al eens op jewtube filmpjes. Nu kreeg ik een reactie op een kattenfilmpje dat er al 3of 4 jaar op staat, van pas maar op katjes, dat jullie Nazi baasje jullie niet gaat vergassen, zoals hij ook mensen wil vergassen! (zo iets denk ik wel eens, hadden ze het maar gedaan, dan hadden we nu niet zoveel overlast gehad.) Zoiets zal ik nooit in het openbaar schrijven, zo dom ben ik niet. hoe durven ze! Ik werd dus kwaad en zei dat ik aangifte kon doen wegens valse beschuldiging en ze dan maar met bewijzen, waar ik dat geschreven zou hebben moesten komen! Het leek me aan de manier van schrijven wel een vrouw en die noende zich notabene love en peace. Ze had zich beter ruzie en oorlog kunnen noemen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reageren op jewtube video's. Empty Re: Reageren op jewtube video's.

Bericht van Skinhead vr sep 21, 2018 6:40 pm

ik reageer niet op youtube videos maar verdammt, er is nu al heel wat rechtse muziek van youtube verdwenen terwijl je dat een paar jaar geleden nog moeiteloos kon vinden ! Er is nog steeds wel wat, maar van een hoop RAC bands is er bijna niks meer...
Skinhead
Skinhead

Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Join date : 26-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Reageren op jewtube video's. Empty Re: Reageren op jewtube video's.

Bericht van Gast vr sep 21, 2018 7:24 pm

Duitse marsen uit de oorlog en erna, staat er wel veel op. Toevallig is dat mijn smaak! Eigenlijk ben ik van Duitse komaf, maar in NL als kind geadorteerd, ik ben ook in Duitsland geboren en heb tot mijn 12de jaar de Duitse nationaliteit gehad! Biologische vader komt uit Ost-Preußen en moeder uit de buurt van Essen! Toch zie ik veel Duitse en Amerikaanse reacties die zeer positief en hoopvol zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reageren op jewtube video's. Empty Re: Reageren op jewtube video's.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum