Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
Frysk (242)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
Bertus (186)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
Skinhead (124)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
August Schultz (70)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
dersturmer (17)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 
Thor (11)
Welkom Carl Hess Vote_lcapWelkom Carl Hess Voting_barWelkom Carl Hess Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Welkom Carl Hess

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Welkom Carl Hess

Bericht van Frysk di nov 13, 2018 5:32 pm

Carl Hess welkom op laagland forum, en ik hoop spoedig wat berichten van jou te lezen.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Carl Hess di nov 13, 2018 6:00 pm

Dank je wel, ik hoop ook dat ik spoedig wat uit de pen kan rammelen nadat ik wat in de rondte heb gekeken. Welkom Carl Hess 3288855245
Carl Hess
Carl Hess

Posts : 8
Punten : 10
Reputatie : 2
Join date : 13-11-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Johan di nov 13, 2018 6:13 pm

Welkom en een fijne tijd hier toegewenst.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Gast di nov 13, 2018 7:06 pm

Ja welkom Carl, hier worden we tenminste niet om onze mening geblokkeerd! Alleen is het oppassen in het open gedeelte, dan kunnen er meldigen komen! Wat flauw he, als je AH bewonderd, wordt je geblockt, je mag dus geen reclame maken voor Albert Hein!(lol)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Bertus wo nov 14, 2018 10:40 pm

Welkom!
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Carl Hess do nov 22, 2018 5:35 pm

ss-Heinrich schreef:Ja welkom Carl, hier worden we tenminste niet om onze mening geblokkeerd! Alleen is het oppassen in het open gedeelte, dan kunnen er meldigen komen! Wat flauw he, als je AH bewonderd, wordt je geblockt, je mag dus geen reclame maken voor Albert Hein!(lol)

Ach ja je weet hoe ik daar over denk, het is links wanbeleid wat eigenlijk niet voor mag komen op een dergelijk platform  maar de directeur is naar alle waarschijnlijkheid ook een Jood en dat zegt volgens mij meer dan genoeg.
Ik had onlangs ook een ban omdat ik tegen iemand had gezegd "Ga werken aap" ik kreeg er 30 dagen  Welkom Carl Hess 443951538  voor ik ben er flink tegenin gegaan en kreeg na 7 dagen weer toegang. Suikerberg Welkom Carl Hess 3358500524
Carl Hess
Carl Hess

Posts : 8
Punten : 10
Reputatie : 2
Join date : 13-11-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Gast do nov 22, 2018 5:43 pm

De joden zijn de uitvinders van extreem links en het kapitalisme, om ons tegen elkaar uit te spelen! Marxisme is een judaistische joodse iedeologie en duld geen tegenspraak, dat merk je heel duidelijk bij linkse clubjes! Noem het maar communisme via de achterdeur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Carl Hess do nov 22, 2018 5:57 pm

ss-Heinrich schreef:De joden zijn de uitvinders van extreem links en het kapitalisme, om ons tegen elkaar uit te spelen! Marxisme is een judaistische joodse iedeologie en duld geen tegenspraak, dat merk je heel duidelijk bij linkse clubjes! Noem het maar communisme via de achterdeur!

Ik hoorde vroeger niet anders, mn pa vertelde er heel veel over en had ook geen goede verhalen over de neuzen. Voor de oorlog heeft hij in de Amsterdamse joden buurt gewoond en had geen goed woord voor ze over kan ik wel zeggen en hij schaamde zich echt niet om zijn mening. Was zelfs iets van 4 jaar aan het front geweest voor zijn idealen. Welkom Carl Hess 1104396666  Maar btw hoe kan ik een plaatje op mijn profiel zetten?
Carl Hess
Carl Hess

Posts : 8
Punten : 10
Reputatie : 2
Join date : 13-11-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Johan do nov 22, 2018 6:10 pm

Naar profiel en vervolgens avatar aanklikken,de rest wijst zichzelf.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Carl Hess do nov 22, 2018 6:18 pm

Johan schreef:Naar profiel en vervolgens avatar aanklikken,de rest wijst zichzelf.

Ok dank je wel ik kijk direct even. Welkom Carl Hess 2275425643
Carl Hess
Carl Hess

Posts : 8
Punten : 10
Reputatie : 2
Join date : 13-11-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom Carl Hess Empty Re: Welkom Carl Hess

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum