Laatste onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker |
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op zo maa 07, 2021 10:03 am.
Volks Vriendelijke organisaties in Nederland.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Volks Vriendelijke organisaties in Nederland.
Frysk Heidens Front
Frysk Heidens Front is een achter de schermen opererende actiegroep.
Achter de schermen inderdaad dit in tegenstelling tot de aanvang waarin wij nog openlijk onze gezichten toonden.
Door allerlei oorzaken werken wij momenteel anoniem om onze actieve leden te beschermen tegen de ons insziens onterechte ingrepen van politie en justitie maar ook tegen werkgevers en mogelijk nog andere dubieuze clubjes.
Wij als FHF hebben het nodige al meegemaakt in ons korte bestaan. Huiszoeking, bezoekjes van de politie bij leden thuis een verloren rechtzaak bij de rechtbank van Leeuwarden omtrent een arbeidscontract.
Successen hebben wij ook gevierd, zo zijn wij er trots op een beweging te hebben die het nationalisme vertegenwoordigt in Friesland maar ook over deze grenzen. wij zijn het enige verzet in dit land, wij zijn ware patriotten hier zijn wij trots op.
Succes hebben wij gehad met de intocht van Sint Piter in Grou. Door onze aanwezigheid bleven de linkse actievoerders uit de randstad thuis.
De actie in Veenwouden tegen een asielzoekerscentrum heeft er dankzij ons toe geleid dat er een optocht van plusminus 150 actievoerders van boze dorpsgenoten en leden van het F.H.F. door de straten van Veenwouden demonstreerden.
Ik kan meer successen noemen maar ik laat het hier even bij.
Tot slot wijs ik hier op : deze pagina is geen haatpagina, wij komen op uit liefde voor eigen volk en dat zijn op de eerste plaats Friezen maar dit geldt ook voor alle Nederlanders.
Wist je dat je ook actief kunt worden bij Frysk Heidens Front , als jij denkt dit leuk te vinden stuur ons dan een p.m.
Misschien ontvang je dan van ons het zeer gewaardeerde Frysk Heidens Front vest.

https://www.facebook.com/Frysk-Heidens-Front-Pres-1644736925820302/
Frysk Heidens Front is een achter de schermen opererende actiegroep.
Achter de schermen inderdaad dit in tegenstelling tot de aanvang waarin wij nog openlijk onze gezichten toonden.
Door allerlei oorzaken werken wij momenteel anoniem om onze actieve leden te beschermen tegen de ons insziens onterechte ingrepen van politie en justitie maar ook tegen werkgevers en mogelijk nog andere dubieuze clubjes.
Wij als FHF hebben het nodige al meegemaakt in ons korte bestaan. Huiszoeking, bezoekjes van de politie bij leden thuis een verloren rechtzaak bij de rechtbank van Leeuwarden omtrent een arbeidscontract.
Successen hebben wij ook gevierd, zo zijn wij er trots op een beweging te hebben die het nationalisme vertegenwoordigt in Friesland maar ook over deze grenzen. wij zijn het enige verzet in dit land, wij zijn ware patriotten hier zijn wij trots op.
Succes hebben wij gehad met de intocht van Sint Piter in Grou. Door onze aanwezigheid bleven de linkse actievoerders uit de randstad thuis.
De actie in Veenwouden tegen een asielzoekerscentrum heeft er dankzij ons toe geleid dat er een optocht van plusminus 150 actievoerders van boze dorpsgenoten en leden van het F.H.F. door de straten van Veenwouden demonstreerden.
Ik kan meer successen noemen maar ik laat het hier even bij.
Tot slot wijs ik hier op : deze pagina is geen haatpagina, wij komen op uit liefde voor eigen volk en dat zijn op de eerste plaats Friezen maar dit geldt ook voor alle Nederlanders.
Wist je dat je ook actief kunt worden bij Frysk Heidens Front , als jij denkt dit leuk te vinden stuur ons dan een p.m.
Misschien ontvang je dan van ons het zeer gewaardeerde Frysk Heidens Front vest.

https://www.facebook.com/Frysk-Heidens-Front-Pres-1644736925820302/
Re: Volks Vriendelijke organisaties in Nederland.
Goed werk zullen deze kameraden zeker doen, maar we zijn te versplinterd, we moeten meer samenwerken, dan pas kunnen we een vuist maken De neuzen zien ons graag verdeeld, maar eendracht maakt macht , veel mensen beginnen wakker te worden, daar hoop ik met mijn boek ook aan bij te dragen, nu alleen nog een uitgever die dit "racistische" boek wil hebben!
Gast- Gast
Dat we moeten samenwerken ben ik zeker met u eens,echter zit daar ook een gevaar.Zo zijn er organisaties waarbinnen zich goede mensen bevinden die zich laten gebruiken voor zaken die de onze niet zijn.Als voorbeeld wil ik aanhalen een artikel over het I{srael}D verzet van onlangs.
"Helga beweert stellig dat het ID niet kijkt naar kleur en ook Joodse en Indonesische volgers heeft. ,,Het gaat niet om ras of afkomst, het gaat erom dat jij onze normen en waarden onderschrijft. Wanneer je de tradities en cultuur in Nederland en Europa accepteert, dan is er niks aan de hand.”"
"Het ID werkt niet officieel samen met een politieke Nederlandse partij. Wel luistert het goed naar de PVV. Wanneer Wilders oproept tot actie, geeft de groep hier standaard gehoor aan. ,,We zien onszelf als de politieke voorhoede van de PVV”, verklaart Helga onomwonden."
https://www.bndestem.nl/roosendaal/een-blind-date-met-extreem-rechts-onder-de-rook-van-roosendaal~af1f9be9/
Het moge duidelijk zijn dat dergelijke organisaties eerder een blok aan het been zijn aangaande een zuivere Nationalistische opvatting,dan een oplossing voor de te bewandelen weg.
Betreffende U boek,waarom zet u het geheel niet op het net.Om het vervolgens op te slaan bij archive.
Groet Johan.
"Helga beweert stellig dat het ID niet kijkt naar kleur en ook Joodse en Indonesische volgers heeft. ,,Het gaat niet om ras of afkomst, het gaat erom dat jij onze normen en waarden onderschrijft. Wanneer je de tradities en cultuur in Nederland en Europa accepteert, dan is er niks aan de hand.”"
"Het ID werkt niet officieel samen met een politieke Nederlandse partij. Wel luistert het goed naar de PVV. Wanneer Wilders oproept tot actie, geeft de groep hier standaard gehoor aan. ,,We zien onszelf als de politieke voorhoede van de PVV”, verklaart Helga onomwonden."
https://www.bndestem.nl/roosendaal/een-blind-date-met-extreem-rechts-onder-de-rook-van-roosendaal~af1f9be9/
Het moge duidelijk zijn dat dergelijke organisaties eerder een blok aan het been zijn aangaande een zuivere Nationalistische opvatting,dan een oplossing voor de te bewandelen weg.
Betreffende U boek,waarom zet u het geheel niet op het net.Om het vervolgens op te slaan bij archive.
Groet Johan.
Johan schreef:
Groet Johan.
Vind het idee wat Johan oppert over jou boek SSHeinrich een goed idee: zo komt het wel onder de mensen, je zal er dagen, uren, weken, maanden of zelfs jaren mee bezig geweest zijn om dit boek te schrijven, alleen is 1 nadeel voor jou er dan wel in deze wanneer je jou boek online zal zetten: het zal jou geen ene euro op brengen, nu weet ik dat dit gene niet jou doelstelling is met jou boek : geld verdienen, maar toch, het zou wel mooi zijn dat er enige vergoeding voor jou tegenover zal staan voor al jou moeite, werk en tijd wat jij er in gestoken hebt.
Een keuze die alleen jij maken kan SSHeinrich, online zetten zodat het veel mensen bereiken kan, die mensen eindelijk 'wakker' kunnen worden. Zou er eens goed over nadenken SSHeinrich, jou boek is zeker de moeite van het lezen waard en zal de onwetenden de ogen openen!
Werner Heisenberg- Posts : 266
Punten : 410
Reputatie : 80
Misschien maak ik er wel een blog van, ik heb een wordpress account! Dan bereik ik misschien zoveel mogelijk mensen!
Gast- Gast

» RVF Nederland: Kraken als actiemiddel?
» Nederland Vlaanderen draad op VNN.
» ZATERDAG 18 AUGUSTUS - BIJEENKOMST AUTONOME NATIONALISTEN NEDERLAND IN EINDHOVEN
» Zuid Afrikaanse toestanden nu ook in Nederland-Vrouw (85) meerdere keren tegen hoofd geschopt bij straatroof in Eindhoven
» Nederland Vlaanderen draad op VNN.
» ZATERDAG 18 AUGUSTUS - BIJEENKOMST AUTONOME NATIONALISTEN NEDERLAND IN EINDHOVEN
» Zuid Afrikaanse toestanden nu ook in Nederland-Vrouw (85) meerdere keren tegen hoofd geschopt bij straatroof in Eindhoven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: