Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Nederland Vlaanderen draad op VNN.
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptydi dec 25, 2018 8:47 pm van Johan

»  Fastfoodketen Zuid-Afrika mag kolonisatie niet bespotten op tv
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptydi dec 25, 2018 9:53 am van Frysk

» account gewist!
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptyma dec 24, 2018 10:22 pm van Johan

» VNN Forum Moderator Gewond door linkse aanvallers in Oregon
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptyzo dec 23, 2018 4:47 pm van Johan

» Moordorgie swart op wit woed voort/plaasmoorde en aanvalle
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptyzo dec 23, 2018 4:15 pm van Johan

» Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen!
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptyzo dec 23, 2018 9:00 am van Frysk

» Rustg hier dezer dagen!
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptyvr dec 21, 2018 7:17 pm van Johan

» Initiatiefwet Bestuurlijk Verbod Rechtspersonen
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptydi dec 18, 2018 5:47 pm van Johan

»  Eurogendfor the "army" against European citizens.
Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Emptyma dec 17, 2018 5:19 pm van Johan

Meest actieve berichtenplaatsers van deze week
Geen gebruiker

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op zo maa 07, 2021 10:03 am.

Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Empty Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen!

Bericht van ss-Heinrich za dec 22, 2018 6:26 pm

Gisteren kreeg ik zomaar een e mail dat mijn account van SS-Heinrich opgeheven was, zomaar uit het niets, zonder waarschuwing of wat dan ook . Ik kan me niet herrinneren dat ik iets raars gepost heb,  op fb krijg je nog een waarschuwing! Is er iets fout gegaan, dan is dat pech, kan gebeuren, maar is dit bewust, dan eis ik een verklaring! Als je nog leden over wil houden, dan moet je ze maar zo onbeschoft behandelen! Want dit zijn jodenstreken!

ss-Heinrich
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Empty Re: Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen!

Bericht van Johan za dec 22, 2018 7:43 pm

Johan
Johan

Punten : 916
Reputatie : 84

http://www.volkstaat.eu/

Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Empty Re: Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen!

Bericht van Johan za dec 22, 2018 8:03 pm

Laaglandforum is aardig, maar klein en de mensen zijn moeilijk voor iets te porren! schreef:

Op het laagland zijn ze tegen de NVU,ze mogen die Kusters niet. Ze maken me nu wel nieuwsgierig! Weet jij meer over de NVU? Diegenen die zo lelijk over Kusters en zijn NVU doen komen allemaal wel uit CP86 valt me op, misschien hebben die in het verleden heibel gehad? schreef:

Johan
Johan

Punten : 916
Reputatie : 84

http://www.volkstaat.eu/

Bericht van Hermien de honden vrouw. za dec 22, 2018 9:39 pm

Mogelijk geven sommige meer om honden dan katten,eigenaars van katten blijken nog al eens vreemd afwijkend gedrag te vertonen.Naar het belieft valt u geheel buiten de boot en doet daar nu u beklag over,zeer vreemd het vuur aansteken en vervolgens vragen vanwaar de rook komt.

Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! Pyc1qWF

Hermien de honden vrouw.
Gast

Bericht van Frysk zo dec 23, 2018 9:00 am

ss-Heinrich schreef:Gisteren kreeg ik zomaar een e mail dat mijn account van SS-Heinrich opgeheven was, zomaar uit het niets, zonder waarschuwing of wat dan ook . Ik kan me niet herrinneren dat ik iets raars gepost heb,  op fb krijg je nog een waarschuwing! Is er iets fout gegaan, dan is dat pech, kan gebeuren, maar is dit bewust, dan eis ik een verklaring!

Bij de opheffing van jouw account is er een reden bij geplaatst, en dat zijn negatieve uitlatingen op facebook over dit forum en leden.Ik heb zelf geen smoelboek maar enkele leden hebben mij hier op gewezen, en had geen andere keuze.

Als je nog leden over wil houden, dan moet je ze maar zo onbeschoft behandelen! Want dit zijn jodenstreken!

Wij zien wel wat er overblijft, en wie wil vertrekken geeft maar een pm en  dan verwijder ik dat account wel.Ik vind het eerder onbeschoft om dit forum en leden op de joodse sociale media onderuit te halen, en dat noem ik jodenstreken, maar daar zul je bij de NKU ook nog wel achter komen.

Mijn account opgeheven zonder opgaaf redenen! 605666690
Frysk
Frysk

Punten : 460
Reputatie : 100

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: