Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Denk moet referendumsubsidie grotendeels terugbetalen
Ja, daar wil ik ook wel aan meewerken! Om de joden onschadelijk te maken! Ik heb citaten uit de talmoet en uitspraken van vooraanstaande joden, wat men over ons het "goyim" denkt en wat ze met ons van plan zijn, in mijn boek gezet! Ik denk aan publiceren downloaden uitprinten en die flyers in bussn,treinen en wachtkamers leggen, zo bereik je veel mensen ! Als men de jood doorziet, kun je hem pas onschadelijk maken! Ken je vijand!
Gast- Gast
Johan schreef:Werner Heisenberg schreef:Wanneer er geen goede oplossing gevonden wordt om het jodenprobleem aan te pakken dan zal uiteindelijk de jood overwinnen, willen we dat?
Ben bereid de gewapende strijd aan te gaan, doden kan ik wel, geen problemen mee. Kijk naar de toekomst denk ik, maar ja wie ben ik ...
Beetje knetteren en schelden en ons ongenoegen uiten vanaf een toetsenbord zet geen zoden aan de dijk, daadkracht en slagvaardigheid moet er komen, de 'middelen' zijn haalbaar, nu de centen nog...
Geheel mee eens,ik wil dit weekeinde daar een draad over maken in "algemene discussie"
Daar kijk ik naar uit!
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Al ben moeilijk te been, een geweer vasthouden moet mij ook nog lukken! Am Ende steht den Sieg, klag nicht Kämft!
Gast- Gast
Toch lijkt mij in eerste instantie het goed om een "algemene discussie" omtrent ea te voeren, zoals Johan al stelde. Met alleen een geweer vasthouden kom je er nog lang niet, eerst moeten er vele andere zaken goed geregeld worden om ea te kunnen realiseren.
Oa een boel euro's zijn er hiervoor nodig, goede wapens zijn niet goedkoop,met een .22LR revolvertje van een x 5 a 600euro van de 'zwarte markt' kom je er niet
Willen we een grote militie vormen en al de leden goed bewapenen voor de strijd dan mag er een aanzienlijk wapen arsenaal aangeschaft worden, ik denk dan aan vele AK47 machinegeweren en zo nog wat leuk spul, dit daar de AK47 een zeer betrouwbaar en niet zo'n gevoelig wapen is, bedoel maar, smijt hem in het water, blubber etc, pak hem op en knalt er rustig verder mee op los, zo een oude neuzen Uzi kan daar absoluut niet goed tegen, verschillende dingen weet ik goed te vinden maar bv een tank met bijbehorende bewapening..haha dat zou ik niet zo weten..En dan daarbij, dit kost zeer veel euro's om ea te realiseren.
En dat bedoelde ik met: Daar kijk ik naar uit! (De algemene discussie)
Oa een boel euro's zijn er hiervoor nodig, goede wapens zijn niet goedkoop,met een .22LR revolvertje van een x 5 a 600euro van de 'zwarte markt' kom je er niet
Willen we een grote militie vormen en al de leden goed bewapenen voor de strijd dan mag er een aanzienlijk wapen arsenaal aangeschaft worden, ik denk dan aan vele AK47 machinegeweren en zo nog wat leuk spul, dit daar de AK47 een zeer betrouwbaar en niet zo'n gevoelig wapen is, bedoel maar, smijt hem in het water, blubber etc, pak hem op en knalt er rustig verder mee op los, zo een oude neuzen Uzi kan daar absoluut niet goed tegen, verschillende dingen weet ik goed te vinden maar bv een tank met bijbehorende bewapening..haha dat zou ik niet zo weten..En dan daarbij, dit kost zeer veel euro's om ea te realiseren.
En dat bedoelde ik met: Daar kijk ik naar uit! (De algemene discussie)
Werner spul en voer is voor weinig geld te verkrijgen in de voormalige oost blok landen.
Maar lijkt me raadzaam om eerst de koppen bij elkaar te steken,vandaar ben ik ook bezig met de in de andere draad benoemde "kampeerplaats".
Maar lijkt me raadzaam om eerst de koppen bij elkaar te steken,vandaar ben ik ook bezig met de in de andere draad benoemde "kampeerplaats".
We moeten ook leger en politie mensen aan de kant van het volk zien te krijgen, in Duitsland is men daar ook bezig om daar brieven heen te sturen en zo mensen daar ook bewust te maken. Het scbijnt al aardig wat op te leveren een hoop politie en legermensen pakken uit over de wantoestanden in het land! Politie klaagt het niet meer aan te kunnen en de legertop ligt regelmatig met het Merkelregime overhoop. Misschien lukt het om hun aan onze kant te krijgen, dat zou heel veel schelen!
Gast- Gast
Johan schreef:Werner spul en voer is voor weinig geld te verkrijgen in de voormalige oost blok landen.
Zeer interessant Johan
Een soort Freikorpsen of Wehrsport groepen lijken me wel wat, handig zou zijn dat er een paar mensen die in het leger zitten of gezeten hebben bijzitten, die de jonge strijders kunnen trainen! Het is zo maar een iedee!
Gast- Gast
ss-Heinrich schreef:Een soort Freikorpsen of Wehrsport groepen lijken me wel wat, handig zou zijn dat er een paar mensen die in het leger zitten of gezeten hebben bijzitten, die de jonge strijders kunnen trainen! Het is zo maar een iedee!
Dat is een goede gedachte,het zooitje die zich thans in het leger bevinden is een zooitje jong spul {wat weinig benul van zaken heeft,uitzonderingen daar gelaten}.Lijkt me raadzaam om dergelijke te zoeken bij de oude garde die van de hoed en de rand weten.
Juist de jongeren zijn goed te bereiken tegenwoordig merk ik, heel veel jongeren zijn nieuwsgierig naar mijn boek. Als ik vertel hoe de vork in de steel zit, luisteren ze aandachtig en zeggen dit op tv nooit gehoord te hebben en dat ik zo intreressant kan vertellen! De meeste zien hun toekomst in rook opgaan, met al die zg asielzoekers, dus bij de jeugd is wel degelijk wat te halen!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» VN roept: apocalyptische omvolking Europa moet versnellen!
» 'Subsidie Denk verkeerd besteed'
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
» 'Subsidie Denk verkeerd besteed'
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: