Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Leider Belgische Schild&Vrienden opgepakt!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leider Belgische Schild&Vrienden opgepakt!
De heksenjacht op patriotten in Belgie is geopend! De vereniging Schild&vrienden, die voor behoud van eigen land volk knokt, wordt als extreem rechts vervolgd! Hun leider is opgepakt. Ja die verjoodste criminele regimes worden nerveus, als de burger zich verzet tegen dit volksverradelijke beleid! In Duitsland worden de mensen die protestern tegen het Moslimgeweld ook voor extreem rechts uitgemaakt! Daar worden zelfs zg door joden betaalde antifa leden opgehetzt tegen patriotische burgers! Sommigen brachten de Hitler groet (tegen betaling) om de boel te laten escaleren! Maar ik las van de week dat de politie zich steeds vaker achter het volk schaard! Dat zou mooi zijn en ons de overwinning brengen! Merkel&Co, moeten zo eindigen als de Romeense dictator Caucescu!
Am Ende steht der Sieg!
Am Ende steht der Sieg!
Gast- Gast
Re: Leider Belgische Schild&Vrienden opgepakt!
Caucescu ... dat zou wat zijn zeg
Ene grote pleurisbende is het vandaag de dag, dankzij die verjoodsche amerikanen die destijds normandie hebben aangedaan en vervolgens heel europa bezet hebben, de Duitsers gedemoniseerd hebben etc....."bevrijding" word dit dan genoemd
Ene grote pleurisbende is het vandaag de dag, dankzij die verjoodsche amerikanen die destijds normandie hebben aangedaan en vervolgens heel europa bezet hebben, de Duitsers gedemoniseerd hebben etc....."bevrijding" word dit dan genoemd
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Zou wat zijn. dat het Duitse volk die Merkel ooit heeft gekozen. Hoe gehersenspoeld zijn de Duitsers ??
Skinhead- Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
De exécution de Nicolae Ceaușescu en zijn vrouw:
Altijd vermakelijk om te zien.
Vlak voor de executie ging het er zo aan toe:
Als het licht uitgaat lopen ze naar buiten en worden ze terechtgesteld. Vroeger was de hele video beschikbaar, maar die is zelfs op Live leak niet te vinden. Mocht iemand een link naar de gehele ongecensureerde video hebben houdt ik me aanbevolen.
Altijd vermakelijk om te zien.
Vlak voor de executie ging het er zo aan toe:
Als het licht uitgaat lopen ze naar buiten en worden ze terechtgesteld. Vroeger was de hele video beschikbaar, maar die is zelfs op Live leak niet te vinden. Mocht iemand een link naar de gehele ongecensureerde video hebben houdt ik me aanbevolen.
Zo moet het Miss Meekel en haar handlangers ook vergaan!
Gast- Gast
Bertus op Liveleak staat nog wel het een en ander ;
Couldn't find these videos on liveleak so I decided to share them.
First Video: With the Romanian communist state crumbling around him, Nicolae Ceausescu gives his final public speech in Bucharest in 1989.
Second Video: The sentencing and execution of Nicolae and Elena Ceauşescu.
https://www.liveleak.com/view?i=bc5_1380148472
Couldn't find these videos on liveleak so I decided to share them.
First Video: With the Romanian communist state crumbling around him, Nicolae Ceausescu gives his final public speech in Bucharest in 1989.
Second Video: The sentencing and execution of Nicolae and Elena Ceauşescu.
https://www.liveleak.com/view?i=bc5_1380148472
Bedankt Johan, maar er was nog een andere video waarin de gehele executie te zien was. Helaas niet meer te vinden.
De executie van Saddam Hoessein is te zien tot het moment dat hij de strop om de nek krijgt, daarna wordt het beeld zwart. Ik wil zoiets altijd in z'n geheel zien, van A tot Z.
De executie van Saddam Hoessein is te zien tot het moment dat hij de strop om de nek krijgt, daarna wordt het beeld zwart. Ik wil zoiets altijd in z'n geheel zien, van A tot Z.
Ik dacht dat het met die feitelijke executie van Ceausescu en zijn vrouw, of hoe dat ook geschreven wordt, zo was dat de film ervan nooit openbaar gemaakt werd, wat suggereert dat het niet gebeurde zoals de officiele versie voorschrijft.
Het is nu al bijna 30 jaar geleden, maar ik weet nog dat de systeemmedia toen beweerde dat de Roemeense geheime politie via "geheime ondergrondse gangen" het vuur opende op "het Roemeense volk". Dit terwijl dezelfde linkse media in de jaren ervoor beweerde dat Ceausescu, zijn vrouw en zijn geheime politie de beste vrienden waren van hun volk.
Het is nu al bijna 30 jaar geleden, maar ik weet nog dat de systeemmedia toen beweerde dat de Roemeense geheime politie via "geheime ondergrondse gangen" het vuur opende op "het Roemeense volk". Dit terwijl dezelfde linkse media in de jaren ervoor beweerde dat Ceausescu, zijn vrouw en zijn geheime politie de beste vrienden waren van hun volk.
August Schultz- Posts : 70
Punten : 97
Reputatie : 27
Soortgelijke onderwerpen
» AFD weer in opspraak!
» Vetklep Robert Jensen snapt het niet helemaal, vergelijkt Pieter Omtzicht met de leider van NSB
» Vetklep Robert Jensen snapt het niet helemaal, vergelijkt Pieter Omtzicht met de leider van NSB
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: