Laagland Forum

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?
van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm

» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm

» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am

» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm

» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm

» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am

» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm

» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm

» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm

» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm

Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681)
Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Vote_lcapRustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Voting_barRustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Vote_lcapRustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Voting_barRustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Vote_rcap 
Frysk (242)
Bertus (186)
Skinhead (124)
Géant De Pierre (121)
August Schultz (70)
dersturmer (17)
A.J. Broekema (13)
Thor (11)

Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.

Rustg hier dezer dagen!

4 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 Empty Re: Rustg hier dezer dagen!

Bericht van Johan ma dec 17, 2018 9:40 am

Heinrich ik ben zeer druk met een aantal andere zaken waarvan men ook hier op het forum zijn voordeel mee kan doen.Daarnaast gaat ook voor mij het "gewone" leven door,echter zal trachten iets meer inzet te tonen hier op het forum.
Johan
Johan

Punten : 1083
Reputatie : 110

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gast ma dec 17, 2018 10:05 am

Ja ik was ook erg druk, maar ben nu voor een maand geblocked op fb ik ga er nu niet meer op vuile jodenzooi! Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 1388999224 : Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 3358500524

Gast
Gast

Bericht van Frysk ma dec 17, 2018 10:11 am

Johan had in een post ook al aangegeven dat hij momenteel met iets anders bezig is, en dit forum op een laag pitje heeft.Johan zal vanzelf wel weer wat actiever worden hier, en tot die tijd wens ik hem succes met waar hij mee bezig is.
Frysk
Frysk

Punten : 449
Reputatie : 101

Bericht van Johan vr dec 21, 2018 7:17 pm

Gast schreef:ben nu voor een maand geblocked op fb ik ga er nu niet meer op vuile jodenzooi! Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 1388999224 : Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 3358500524

Zo dan,u is niet erg standvastig ;

Echter om te huichelen met de bende van Kusters kon u het blijkbaar niet laten om toch een profiel aan te maken.Zal ik het even niet hebben over u vuilspuiterij aangaande dit forum in groepen op FB opgezet door kornuiten van Kusters.

U bent keihard door de mand gevallen,een ieder die dit forum bezoekt kan en mag dat lezen.Wel fijn voor u dat u zich nu kan vervoegen bij de bende die het dichts bij uw denkwijze ligt,veel plezier bij de NVU. Evil or Very Mad

Rustg hier dezer dagen! - Pagina 3 D225d34e-7456-4660-861a-3a2edd8b62d9

Deze foto zal na 14 dagen verwijdert worden,als enig iemand dit commentaar beschouwd als een trap nageven.Fijn ik hoop dat hij hard mag zijn,opgerot met leugenaars en bevuilers!
Johan
Johan

Punten : 1083
Reputatie : 110

http://www.volkstaat.eu/

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: