Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
24 uur geschorst op facebook!
+2
Carl Hess
Johan
6 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: 24 uur geschorst op facebook!
August Schultz schreef:Heb even gezocht op "ongecensureerd forum" en ze zetten daar Facebook bovenaan. Grappenmakers...
Voor zover ik weet bestaat er geen enkel Nederlands forum zonder censuur, wie zonder censuur wil schrijven in het Nederlands zal buitenlandse fora moeten gebruiken.
Dat klopt. Alles wat eindigt op .NL betekend censuur: wegblijven dus.
Ik zit er al weer op! Nu mijn gal maar op een ongecensureerde site spuien, maar eerst een goede vinden!
Gast- Gast
Bertus schreef:Volgens mij kan dat gewoon hier Heinrich.
Hier kan men vrij ons gang gaan,{wel jammer dat het blad zo kleinschalig is,maar beter klein van opzet met de juiste inzet dan groots met een klomp idioten}.
Blijft het wel triest vinden dat goede personen nog steeds een dikke lul krijgen van de joodse gereedschappen,en vervolgens het nieuws vinden als ze eraf gedonderd worden om hun mening.Wat is het volgende,meelopen met kosher klootzakken en hun vervolg of lid worden van de
Ik probeer de mensen aan het nadenken te zetten, ook al verwijderen ze een aantal dingen, ondertussen hebben velen het al gezien, dat is de bedoeling , de neuzen onderschatten de snelheid van het internet. En ik heb er 2 kameraden aan overgehouden!
Gast- Gast
Nederlanders lopen weg bij Facebook: vertrouwen is weg
Na schandalen rond nepnieuws en datalekken bij Facebook is het wantrouwen onder afhakers groot, blijkt uit een nieuwe peiling onder 1175 Nederlanders. ,,We zien dat weglopers er ook klaar mee zijn, hen haal je niet snel terug.’’
Niels Klaassen 17-11-18, 03:00
Facebook is in Nederland nog altijd een van de meest gebruikte social media met naar schatting 7,5 miljoen dagelijkse gebruikers. Maar het platform verliest terrein. In Europa daalt het aantal maandelijkse gebruikers voor het tweede kwartaal op rij met een miljoen, tot 375 miljoen.
Voorname reden: wantrouwen. Na een jaar van schandalen rond datalekken en nepnieuws kampt Facebook met een vertrouwensprobleem, concludeert onderzoeksbureau Newcom in een representatieve enquête onder 1175 Nederlanders. In de peiling -die hier te lezen is- geeft een kwart van de ondervraagden aan dat ze het afgelopen half jaar Facebook minder of veel minder is gaan gebruiken. Dat is fors: Twitter ziet 10 procent van de gebruikers minderen, Snapchat 7 procent, Instagram 10 procent.
,,We zien voor het eerst prominent motieven als nepnieuws en wantrouwen’’, zegt Newcom-directeur Neil van der Veer. ,,Voorheen draaide het vooral om gebruiksredenen, zo van: er zitten te weinig bekenden op. Met het argument van vertrouwen heeft Facebook in potentie echt een probleem. We zien dat weglopers er ook klaar mee zijn, hen haal je niet snel terug.’’
Meer dan bij andere social media geven deelnemers aan dat ze het platform minder gebruiken omdat ze het niet vertrouwen (35 procent), vinden dat er te veel nepnieuws voorbijkomt (28 procent) of de berichten niet betrouwbaar vinden (24 procent). Ook die percentages zijn bij Twitter, Instagram en Snapchat lager.
Slecht nieuws
Publicitair is 2018 een zwaar jaar voor het miljardenbedrijf uit Silicon Valley. Na het schandaal rond Cambridge Analytica, een politiek adviesbureau dat Facebookgegevens van 87 miljoen mensen misbruikte rond verkiezingen, beloofde CEO Zuckerberg beterschap. Zo verdubbelde hij het aantal redacteuren dat alle inhoud controleert, digitale detectie van nepnieuws en manipulatie is verbeterd, privacy-instellingen zijn makkelijke gemaakt.
Maar nog steeds zijn er datalekken en nepnieuwsproblemen. En deze week schreef de New York Times dat Facebook een pr-bedrijf heeft ingehuurd om critici zwart te maken.
Experts blijven daarom kritisch. ,,Ze hebben zich verslikt in hun groei’’, zegt hoogleraar Digitale Samenleving José van Dijck (Universiteit Utrecht). ,,Met zoveel gebruikers moeten ze politieagent over de hele wereld spelen. Dat is amper te doen.’’
https://www.ad.nl/binnenland/nederlanders-lopen-weg-bij-facebook-vertrouwen-is-weg~a88d3d3b/
Een goede ontwikkeling.Elke weldenkenkende Nederlander heeft helemaal niks op het joodse smoelboek van Suikerberg te zoeken.
Na schandalen rond nepnieuws en datalekken bij Facebook is het wantrouwen onder afhakers groot, blijkt uit een nieuwe peiling onder 1175 Nederlanders. ,,We zien dat weglopers er ook klaar mee zijn, hen haal je niet snel terug.’’
Niels Klaassen 17-11-18, 03:00
Facebook is in Nederland nog altijd een van de meest gebruikte social media met naar schatting 7,5 miljoen dagelijkse gebruikers. Maar het platform verliest terrein. In Europa daalt het aantal maandelijkse gebruikers voor het tweede kwartaal op rij met een miljoen, tot 375 miljoen.
Voorname reden: wantrouwen. Na een jaar van schandalen rond datalekken en nepnieuws kampt Facebook met een vertrouwensprobleem, concludeert onderzoeksbureau Newcom in een representatieve enquête onder 1175 Nederlanders. In de peiling -die hier te lezen is- geeft een kwart van de ondervraagden aan dat ze het afgelopen half jaar Facebook minder of veel minder is gaan gebruiken. Dat is fors: Twitter ziet 10 procent van de gebruikers minderen, Snapchat 7 procent, Instagram 10 procent.
,,We zien voor het eerst prominent motieven als nepnieuws en wantrouwen’’, zegt Newcom-directeur Neil van der Veer. ,,Voorheen draaide het vooral om gebruiksredenen, zo van: er zitten te weinig bekenden op. Met het argument van vertrouwen heeft Facebook in potentie echt een probleem. We zien dat weglopers er ook klaar mee zijn, hen haal je niet snel terug.’’
Meer dan bij andere social media geven deelnemers aan dat ze het platform minder gebruiken omdat ze het niet vertrouwen (35 procent), vinden dat er te veel nepnieuws voorbijkomt (28 procent) of de berichten niet betrouwbaar vinden (24 procent). Ook die percentages zijn bij Twitter, Instagram en Snapchat lager.
Slecht nieuws
Publicitair is 2018 een zwaar jaar voor het miljardenbedrijf uit Silicon Valley. Na het schandaal rond Cambridge Analytica, een politiek adviesbureau dat Facebookgegevens van 87 miljoen mensen misbruikte rond verkiezingen, beloofde CEO Zuckerberg beterschap. Zo verdubbelde hij het aantal redacteuren dat alle inhoud controleert, digitale detectie van nepnieuws en manipulatie is verbeterd, privacy-instellingen zijn makkelijke gemaakt.
Maar nog steeds zijn er datalekken en nepnieuwsproblemen. En deze week schreef de New York Times dat Facebook een pr-bedrijf heeft ingehuurd om critici zwart te maken.
Experts blijven daarom kritisch. ,,Ze hebben zich verslikt in hun groei’’, zegt hoogleraar Digitale Samenleving José van Dijck (Universiteit Utrecht). ,,Met zoveel gebruikers moeten ze politieagent over de hele wereld spelen. Dat is amper te doen.’’
https://www.ad.nl/binnenland/nederlanders-lopen-weg-bij-facebook-vertrouwen-is-weg~a88d3d3b/
Een goede ontwikkeling.Elke weldenkenkende Nederlander heeft helemaal niks op het joodse smoelboek van Suikerberg te zoeken.
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Ik wacht wel op wat beters! Bij dit neuzentuig kun je beter wegblijven! Nu hebben ze schijnbaar, in hun ogen weer iets twijfeachtigs gevonden, ik heb nl.niets geplaatst in die paar dagen, maar om wat al er stond de hele tijd, heb ik nu 3 dagen schorsing, al na 2 dagen! Ik ben er nu helemaal klaar mee en kan via andere media ook wel kameraden bereiken!
Gast- Gast
Frysk schreef:Elke weldenkenkende Nederlander heeft helemaal niks op het joodse smoelboek van Suikerberg te zoeken.
ik kan al sinds december vorig jaar niet meer op fb, er werd gevraagd om mijn identiteit te bevestigen met een foto van mijn legitimatiebewijs, ik heb toen eerst maar een foto van mijn schijt genomen dit werd om onverklaarbare reden niet geaccepteerd
dersturmer- Posts : 17
Punten : 28
Reputatie : 9
Het Russische VK kun je ook eens proberen Heinrich.Daar wordt geen censuur toegepast.
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: