Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
Frysk (242)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
Bertus (186)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
Skinhead (124)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
August Schultz (70)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
dersturmer (17)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 
Thor (11)
24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_lcap24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Voting_bar24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

24 uur geschorst op facebook!

+2
Carl Hess
Johan
6 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Bertus wo nov 14, 2018 11:09 pm

August Schultz schreef:Heb even gezocht op "ongecensureerd forum" en ze zetten daar Facebook bovenaan. Grappenmakers...

Voor zover ik weet bestaat er geen enkel Nederlands forum zonder censuur, wie zonder censuur wil schrijven in het Nederlands zal buitenlandse fora moeten gebruiken.

Dat klopt. Alles wat eindigt op .NL betekend censuur: wegblijven dus.
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Gast wo nov 14, 2018 11:15 pm

Ik zit er al weer op! Nu mijn gal maar op een ongecensureerde site spuien, maar eerst een goede vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Bertus do nov 15, 2018 7:21 pm

Volgens mij kan dat gewoon hier Heinrich.
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Johan do nov 15, 2018 7:37 pm

Bertus schreef:Volgens mij kan dat gewoon hier Heinrich.

Hier kan men vrij ons gang gaan,{wel jammer dat het blad zo kleinschalig is,maar beter klein van opzet met de juiste inzet dan groots met een klomp idioten}.

Blijft het wel triest vinden dat goede personen nog steeds een dikke lul krijgen van de joodse gereedschappen,en vervolgens het nieuws vinden als ze eraf gedonderd worden om hun mening.Wat is het volgende,meelopen met kosher klootzakken en hun vervolg of lid worden van de bvd nvu.

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 140040435
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Gast do nov 15, 2018 11:10 pm

Ik probeer de mensen aan het nadenken te zetten, ook al verwijderen ze een aantal dingen, ondertussen hebben velen het al gezien, dat is de bedoeling , de neuzen onderschatten de snelheid van het internet. En ik heb er 2 kameraden aan overgehouden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Frysk za nov 17, 2018 8:06 am

Nederlanders lopen weg bij Facebook: vertrouwen is weg

Na schandalen rond nepnieuws en datalekken bij Facebook is het wantrouwen onder afhakers groot, blijkt uit een nieuwe peiling onder 1175 Nederlanders. ,,We zien dat weglopers er ook klaar mee zijn, hen haal je niet snel terug.’’
Niels Klaassen 17-11-18, 03:00

Facebook is in Nederland nog altijd een van de meest gebruikte social media met naar schatting 7,5 miljoen dagelijkse gebruikers. Maar het platform verliest terrein. In Europa daalt het aantal maandelijkse gebruikers voor het tweede kwartaal op rij met een miljoen, tot 375 miljoen.

Voorname reden: wantrouwen. Na een jaar van schandalen rond datalekken en nepnieuws kampt Facebook met een vertrouwensprobleem, concludeert onderzoeksbureau Newcom in een representatieve enquête onder 1175 Nederlanders. In de peiling -die hier te lezen is- geeft een kwart van de ondervraagden aan dat ze het afgelopen half jaar Facebook minder of veel minder is gaan gebruiken. Dat is fors: Twitter ziet 10 procent van de gebruikers minderen, Snapchat 7 procent, Instagram 10 procent.

,,We zien voor het eerst prominent motieven als nepnieuws en wantrouwen’’, zegt Newcom-directeur Neil van der Veer. ,,Voorheen draaide het vooral om gebruiksredenen, zo van: er zitten te weinig bekenden op. Met het argument van vertrouwen heeft Facebook in potentie echt een probleem. We zien dat weglopers er ook klaar mee zijn, hen haal je niet snel terug.’’

Meer dan bij andere social media geven deelnemers aan dat ze het platform minder gebruiken omdat ze het niet vertrouwen (35 procent), vinden dat er te veel nepnieuws voorbijkomt (28 procent) of de berichten niet betrouwbaar vinden (24 procent). Ook die percentages zijn bij Twitter, Instagram en Snapchat lager.

Slecht nieuws

Publicitair is 2018 een zwaar jaar voor het miljardenbedrijf uit Silicon Valley. Na het schandaal rond Cambridge Analytica, een politiek adviesbureau dat Facebookgegevens van 87 miljoen mensen misbruikte rond verkiezingen, beloofde CEO Zuckerberg beterschap. Zo verdubbelde hij het aantal redacteuren dat alle inhoud controleert, digitale detectie van nepnieuws en manipulatie is verbeterd, privacy-instellingen zijn makkelijke gemaakt.

Maar nog steeds zijn er datalekken en nepnieuwsproblemen. En deze week schreef de New York Times dat Facebook een pr-bedrijf heeft ingehuurd om critici zwart te maken.
Experts blijven daarom kritisch. ,,Ze hebben zich verslikt in hun groei’’, zegt hoogleraar Digitale Samenleving José van Dijck (Universiteit Utrecht). ,,Met zoveel gebruikers moeten ze politieagent over de hele wereld spelen. Dat is amper te doen.’’  

https://www.ad.nl/binnenland/nederlanders-lopen-weg-bij-facebook-vertrouwen-is-weg~a88d3d3b/

Een goede ontwikkeling.Elke weldenkenkende Nederlander heeft helemaal niks op het joodse smoelboek van Suikerberg te zoeken.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Gast za nov 17, 2018 5:06 pm

Ik wacht wel op wat beters! Bij dit neuzentuig kun je beter wegblijven! Nu hebben ze schijnbaar, in hun ogen weer iets twijfeachtigs gevonden, ik heb nl.niets geplaatst in die paar dagen, maar om wat al er stond de hele tijd,  heb ik nu 3 dagen schorsing, al na 2 dagen!  Ik ben er nu helemaal klaar mee en kan via andere media ook wel kameraden bereiken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Johan za nov 17, 2018 6:08 pm

Frysk schreef:Elke weldenkenkende Nederlander heeft helemaal niks op het joodse smoelboek van Suikerberg te zoeken.

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 28de966382f69b9393d96b7b3dbcf868
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van dersturmer zo nov 18, 2018 8:52 am

ik kan al sinds december vorig jaar niet meer op fb, er werd gevraagd om mijn identiteit te bevestigen met een foto van mijn legitimatiebewijs, ik heb toen eerst maar een foto van mijn schijt genomen dit werd om onverklaarbare reden niet geaccepteerd
dersturmer
dersturmer

Posts : 17
Punten : 28
Reputatie : 9
Join date : 31-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Frysk wo nov 21, 2018 7:28 am

Het Russische VK kun je ook eens proberen Heinrich.Daar wordt geen censuur toegepast.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

24 uur geschorst op facebook! - Pagina 2 Empty Re: 24 uur geschorst op facebook!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum