Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Ik hou het even voor gezien.
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik hou het even voor gezien.
Vanwege het feit dat ik met diverse andere zaken bezig ben,zal ik de komende tijd hier niet aanwezig zijn.
Tevens word ik er een beetje schijt ziek van om steeds dezelfde zaken te moeten herhalen,zo weiger ik met nikkers en ander gespuis samen te werken wat sommige hier op het forum voorstaan {wat een ieder uiteraard vrij staat,maar duidelijk niet mijn ding is}.
Ik denk dat ik hier op het forum duidelijk mijn mening gegeven heb over hoe ik tegenover zaken sta,dan valt het een beetje hard op je dak als sommige bereid zijn om stappen te ondernemen/dan wel hun mond dicht houden aangaande de te volgen weg.
Ik wens u verder een fijne tijd en tot op een later tijdstip,we komen elkaar nog wel tegen het ga u goed.
Slaap zacht,groet Johan.
LS ; voor Heinrich die bereid is met allerhande zooi de koffer in te duiken.
Tevens word ik er een beetje schijt ziek van om steeds dezelfde zaken te moeten herhalen,zo weiger ik met nikkers en ander gespuis samen te werken wat sommige hier op het forum voorstaan {wat een ieder uiteraard vrij staat,maar duidelijk niet mijn ding is}.
Ik denk dat ik hier op het forum duidelijk mijn mening gegeven heb over hoe ik tegenover zaken sta,dan valt het een beetje hard op je dak als sommige bereid zijn om stappen te ondernemen/dan wel hun mond dicht houden aangaande de te volgen weg.
Ik wens u verder een fijne tijd en tot op een later tijdstip,we komen elkaar nog wel tegen het ga u goed.
Slaap zacht,groet Johan.
LS ; voor Heinrich die bereid is met allerhande zooi de koffer in te duiken.
Re: Ik hou het even voor gezien.
Heel jammer Johan.Ik heb zelf momenteel wat zaken in de familie spelen, waardoor ik de laatste tijd wat minder actief was.
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Erg jammer Johan, zal jou goede input gaan missen.
Hoop dat je gauw terug zal zijn!
Hoop dat je gauw terug zal zijn!
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Ik blijf gewoon lid van het forum,ben bezig met enkele zaken waarvan ook leden hier op het forum gebruik van kunnen maken {zal hier later meer over vermelden als het in een verder stadium is}.
Groet Johan.
Hierbij nog een filmpje voor de zondag,nikker vs Hond.
Groet Johan.
Hierbij nog een filmpje voor de zondag,nikker vs Hond.
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Da's jammer Johan.
Je hebt een goede kijk op heel veel zaken en kan dit ook goed onder woorden brengen. Samenwerken met nikkers, moslims of ander achterlijk volk is inderdaad goed fout!
Het grote probleem in mijn ogen is dat nog steeds het gros van het volk denkt dat het allemaal wel "los" zal lopen wat betreft immigratie,milieu en overbevolking. Ik mag hopen dat wanneer de hongersnood toeslaat zij als eerste de dood in de ogen mogen kijken. Er moet fors ingegrepen worden in onze leefomgeving om deze leefbaar te houden voor onze kinderen en kleinkinderen, en dat zal niet voor iedereen goed uitpakken: er zullen offers moeten worden gebracht. Door een "roze bril" of wegkijken is geen optie!
Johan; bedankt voor je bijdrages aan het Laagland forum!
Je hebt een goede kijk op heel veel zaken en kan dit ook goed onder woorden brengen. Samenwerken met nikkers, moslims of ander achterlijk volk is inderdaad goed fout!
Het grote probleem in mijn ogen is dat nog steeds het gros van het volk denkt dat het allemaal wel "los" zal lopen wat betreft immigratie,milieu en overbevolking. Ik mag hopen dat wanneer de hongersnood toeslaat zij als eerste de dood in de ogen mogen kijken. Er moet fors ingegrepen worden in onze leefomgeving om deze leefbaar te houden voor onze kinderen en kleinkinderen, en dat zal niet voor iedereen goed uitpakken: er zullen offers moeten worden gebracht. Door een "roze bril" of wegkijken is geen optie!
Johan; bedankt voor je bijdrages aan het Laagland forum!
Samenwerken met nikkers en kotslims ? Als je alleen al daaraan denkt heb je ze niet allemaal meer op een rijtje !!!
Skinhead- Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Skinhead schreef:Samenwerken met nikkers en kotslims ? Als je alleen al daaraan denkt heb je ze niet allemaal meer op een rijtje !!!
Heeft u gelijk in,maar laat die mafketel maar geen aandacht meer aangeven,inmiddels gaan we verder op VNN.U is daar ook welkom om eens te bekijken of het iets voor u is.
https://laagland.actieforum.com/t316-nederland-vlaanderen-draad-op-vnn#1981
Als ik eerlijk moet zijn heb ik altijd al gedacht dat er aan Heinrich een paar steken los zaten. Nu wordt dat bevestigd. Ik zal er eens een kijkje nemen.
Skinhead- Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grote rommelmarkt Victory4All voor sloppenwijk Zuid-Afrika {alleen voor zwarte}.
» Betoging voor asielzoekers Duitsland!
» Grieken pleiten opnieuw voor schuldverlichting
» Boete voor sinterklaas terrorist
» Weer oude man van 94 voor de rechter!
» Betoging voor asielzoekers Duitsland!
» Grieken pleiten opnieuw voor schuldverlichting
» Boete voor sinterklaas terrorist
» Weer oude man van 94 voor de rechter!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: