Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
Frysk (242)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
Bertus (186)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
Skinhead (124)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
August Schultz (70)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
dersturmer (17)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 
Thor (11)
A.J. Broekema - Pagina 2 Vote_lcapA.J. Broekema - Pagina 2 Voting_barA.J. Broekema - Pagina 2 Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

A.J. Broekema

3 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Johan zo jan 21, 2024 2:08 pm

Bertus schreef:Volgens mij kan je dat uitzetten bij "mijn gevolgde onderwerpen".
Je kunt je dus "abonneren" op een onderwerp om ervan op de hoogte te blijven wanneer er iets gepost wordt. Je kunt het dus ook uitzetten.

Rechts onder de laatste reactie staat; Abonnement op dit onderwerp opzeggen
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Bertus en A.J. Broekema vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Bertus zo jan 21, 2024 9:41 pm

Het kan dus nog eenvoudiger!
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Johan vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Johan di jan 23, 2024 12:47 pm

Bertus even iets geheel anders, wist je dat je met Topic'it toegang tot het forum kan krijgen zonder dat het goedgekeurd hoeft te worden door het beheer. Als je bepaalde zaken strikt gesloten wil houden zou ik je willen adviseren deze mogelijkheid te verwijderen.

Groet Johan
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Bertus vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Bertus wo jan 24, 2024 7:30 pm

Ja, daar ben ik van op de hoogte.
Ik wilde de drempel om aan te melden zo laag mogelijk houden. Niet dat dat werkt, want we hebben veel te kort mensen voor een levendig forum.
Het is trouwens wel zo dat als je niet bent aangemeld, je niet alles kan bekijken.

Ik denk dat als dit forum bijvoorbeeld PVV-Forum (of zoiets) had geheten we meer kans hadden gemaakt op meer leden.
Wie zoekt er nu nog op Laagland forum?
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Johan vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van A.J. Broekema do jan 25, 2024 10:34 am

Johan schreef:
Bertus schreef:Volgens mij kan je dat uitzetten bij "mijn gevolgde onderwerpen".
Je kunt je dus "abonneren" op een onderwerp om ervan op de hoogte te blijven wanneer er iets gepost wordt. Je kunt het dus ook uitzetten.

Rechts onder de laatste reactie staat; Abonnement op dit onderwerp opzeggen

Bedankt!

Gister in de trein was het best druk er was wel plaats om te zitten. maar het asielzoekerscentrum had zeker vrijkaartjes gekregen of zo want het barste van die stinklui. die aso s hadden hun poten op de stoelen tegenover zich dus konden veel mensen niet zitten. toen ik daar wat van zei stonden er meteen 6 om me heen in het abracababra naar me te schreeuwen.
Wat zijn het toch een klootzakken. als dit de toekomst is kan ik beter vertrekken hier.
A.J. Broekema
A.J. Broekema

Posts : 13
Punten : 19
Reputatie : 4
Join date : 25-12-23

Bertus en Johan vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Johan do jan 25, 2024 2:29 pm

A.J. Broekema schreef:
Gister in de trein was het best druk er was wel plaats om te zitten. maar het asielzoekerscentrum had zeker vrijkaartjes gekregen of zo want het barste van die stinklui. die aso s hadden hun poten op de stoelen tegenover zich dus konden veel mensen niet zitten. toen ik daar wat van zei stonden er meteen 6 om me heen in het abracababra naar me te schreeuwen.
Wat zijn het toch een klootzakken. als dit de toekomst is kan ik beter vertrekken hier.

Gelukkig is u nog heel, het loopt wel eens anders af met dat geteisem. Wel dapper dat u er iets van gezegd heeft (de meeste houden hun mond en als er stront aan de kikker komt zijn ze niet thuis, en verlenen de dappere die het waagde er iets van te zeggen geen bijstand).

Bertus schreef:
Ik denk dat als dit forum bijvoorbeeld PVV-Forum (of zoiets) had geheten we meer kans hadden gemaakt op meer leden.
Wie zoekt er nu nog op Laagland forum?

Ik denk dat je dan hetzelfde zou krijgen als met andere/frisse kijk toen het zijn naam veranderde naar altrechts, een ander soort publiek heeft andere opvattingen m.b.t. tot de uitverkorenen.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Bertus do jan 25, 2024 8:47 pm

A.J. Broekema schreef:Gister in de trein was het best druk er was wel plaats om te zitten. maar het asielzoekerscentrum had zeker vrijkaartjes gekregen of zo want het barste van die stinklui. die aso s hadden hun poten op de stoelen tegenover zich dus konden veel mensen niet zitten. toen ik daar wat van zei stonden er meteen 6 om me heen in het abracababra naar me te schreeuwen.
Wat zijn het toch een klootzakken. als dit de toekomst is kan ik beter vertrekken hier.

Ik heb sowieso een hekel aan reizen met de trein, als het dan daar ook nog krioelt van de kakkerlakken sta ik liever, in mijn eigen auto, in de file.
En wat betreft het vertrekken; op dit moment zou ik qua veiligheid kiezen voor Australië of Nieuw-Zeeland. Landen waarvan de originele bevolking bestaat uit prehistorische inboorlingen, maar de Blanken hebben er -met wat druk- toch nog iets van weten te maken!
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Bertus do jan 25, 2024 8:59 pm

Johan schreef:

Ik denk dat je dan hetzelfde zou krijgen als met andere/frisse kijk toen het zijn naam veranderde naar altrechts, een ander soort publiek heeft andere opvattingen m.b.t. tot de uitverkorenen.

Daar heb je wel weer gelijk in. Maar toen ik als groentje ergens rond 2005 mezelf aanmeldde bij Stormfront was ik ook niet op de hoogte van het gedrag van het uitverkorene volk. Stukje bij stukje ben ik wijs(zer) geworden.
Datzelfde zou natuurlijk ook kunnen gelden voor "een ander soort publiek".
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Johan vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van A.J. Broekema zo jan 28, 2024 12:38 pm

Johan schreef:
A.J. Broekema schreef:
Gister in de trein was het best druk er was wel plaats om te zitten. maar het asielzoekerscentrum had zeker vrijkaartjes gekregen of zo want het barste van die stinklui. die aso s hadden hun poten op de stoelen tegenover zich dus konden veel mensen niet zitten. toen ik daar wat van zei stonden er meteen 6 om me heen in het abracababra naar me te schreeuwen.
Wat zijn het toch een klootzakken. als dit de toekomst is kan ik beter vertrekken hier.

Gelukkig is u nog heel, het loopt wel eens anders af met dat geteisem. Wel dapper dat u er iets van gezegd heeft (de meeste houden hun mond en als er stront aan de kikker komt zijn ze niet thuis, en verlenen de dappere die het waagde er iets van te zeggen geen bijstand).


thx. Ik ben daarna maar in een ander treinstel gaan zitten het gevecht met 6 van die lui ga ik niet aan vanwege besmettingsgevaar.
Ze moeten opschieten met die nieuwe regering er zijn al meer dan 2 maanden voorbij en nog steeds niks dan geleuter
A.J. Broekema
A.J. Broekema

Posts : 13
Punten : 19
Reputatie : 4
Join date : 25-12-23

Bertus en Johan vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Johan di jan 30, 2024 5:41 pm

A.J. Broekema schreef:
Ze moeten opschieten met die nieuwe regering er zijn al meer dan 2 maanden voorbij en nog steeds niks dan geleuter

Met u eens alleen maar geouwehoer en "interessant" doen op "sociale media", maar ja wat verwacht je van een joods Turks onderonsje dat de Nederlandse belangen op de eerste plaats zouden staan?

Wilders getrouwd met een joodse.
Omtzigt getrouwd met een Turkse.
Yeşilgöz  van Koerdisch-Turkse afkomst getrouwd met een jood en een moeder die directeur was van Vluchtelingen Organisaties Nederland (VON).
En als klap op de vuurpijl een formateur met een joodse vader die als vluchteling naar Nederland is gekomen (zie bericht hieronder).

Plasterk: 'Ik ben een asielzoekerskind'

DEN BOSCH - 'Kind van een asielzoeker', noemde minister Ronald Plasterk zichzelf zaterdag bij de presentatie van het boek Wegens bijzondere omstandigheden… over de oorlogsjaren in Den Bosch. "Ik ben trots op Nederland, waar je als kind van een asielzoeker minister kunt worden", sprak de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen.

De ontboezeming van Plasterk volgde nadat zijn doopceel was gelicht met roots in Sint-Michielsgestel, Megen en Den Bosch.

Klaus Plasterk (1928), de Duitse vader van de minister, werd in februari 1939 op 10-jarige leeftijd vanwege de oorlogsomstandigheden met zijn twee jaar jonger broertje Hans-Joachim in Nederland ondergebracht. Na de Kristallnacht (november 1938) kozen hun ouders (vader was jood, moeder katholiek) er voor de kinderen niet in Duitsland op te laten groeien.

De twee jongetjes werden met een koffer op de trein gezet en belandden in Brabant. "Mijn grootouders waren bevriend met de familie Noyons in Den Bosch. Mijn oma sprak altijd met verontwaardiging over de sociale degradatie die ze ondergingen in Berlijn. Ze vond het stuitend dat ze met zo'n raar ding op haar vestje zou moeten lopen. Daarom werden de kinderen naar Nederland gestuurd. Maar je zult toch maar als tienjarige zo in een vreemd land worden gedumpt. Mijn vader is na de oorlog in Nederland gebleven en heeft tien jaar lang zijn ouders niet gezien. Hij heeft veel te danken gehad aan de geborgenheid en zorg hier" , aldus Plasterk die in 1957 in Den Haag werd geboren.

In Brabant verbleven de broertjes enkele jaren op kostschool De Ruwenberg in Sint-Michielsgestel. Vervolgens kwam Klaus Plasterk op een kostschool in Megen terecht waar hij het gymnasium volgde. De weekeinden bracht Klaus Plasterk door bij de familie Noyons aan de Does van der Willeboissingel in Den Bosch. Daar woonde zijn jongere broertje Hans-Joachim, die in Den Bosch op het Sint-Janslyceum zat. Plasterk herinnerde er zaterdag aan zelf ook nog lang contact te hebben gehad met het gastgezin Noyons.

https://web.archive.org/web/20130516015932/http://www.bd.nl:80/regio/den-bosch-en-omgeving/plasterk-ik-ben-een-asielzoekerskind-1.986744
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Bertus vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

A.J. Broekema - Pagina 2 Empty Re: A.J. Broekema

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum