Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Westland wil spreidingswet niet uitvoeren: 'We laten ons niks opleggen'
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Westland wil spreidingswet niet uitvoeren: 'We laten ons niks opleggen'
WESTLAND - Westland is niet van plan de spreidingswet, die gemeenten verplicht asielzoekers op te vangen, te gaan uitvoeren. Dat zegt een meerderheid van de gemeenteraad in het Westland. Dinsdag stemt de Eerste Kamer officieel over de spreidingswet, maar bekend is al dat de wet wordt aangenomen. Remmert Keizer, fractievoorzitter van GemeenteBelang Westland: 'We laten ons niks opleggen.'
Voor het Westland zou de spreidingswet betekenen dat er zo'n 700 asielzoekers moeten worden opgevangen. 'Hoe dan?', reageert Guus Bakker, fractievoorzitter van VVD Westland. 'We kunnen niet eens onze eigen jongeren, ouderen en arbeidsmigranten huisvesten.' Met name over dat laatste is al jaren veel gesteggel in de gemeente. 'En dan moeten we nu wel 700 asielzoekers plaatsen, dat valt aan de gewone burger gewoon niet uit te leggen.'
Andere fractievoorzitters van zowel Westland Verstandig als GemeenteBelang, Forum voor Democratie en LPF denken er net zo over. 'Er is hier geen draagvlak voor', zegt Remmert Keizer van GemeenteBelang Westland. 'Van een democratie is met deze wet een dictatuur gemaakt. Maar wij staan nog wel achter de lokale volksvertegenwoordiging, en de lokale kiezer in Westland zegt nee tegen een azc.'
'Wat mij betreft gaat dit dan ook absoluut niet gebeuren', zegt Keizer resoluut. 'We bepalen zelf wat we doen met onze ruimte, en er is hier gewoon geen plek. We gaan er alles aan doen om dit besluit tegen te houden en laten ons niks opleggen, zeker niet door een Eerste Kamer die anders had moeten beslissen.'
Meer hier https://www.omroepwest.nl/nieuws/4800315/westland-wil-spreidingswet-niet-uitvoeren-we-laten-ons-niks-opleggen
Voor het Westland zou de spreidingswet betekenen dat er zo'n 700 asielzoekers moeten worden opgevangen. 'Hoe dan?', reageert Guus Bakker, fractievoorzitter van VVD Westland. 'We kunnen niet eens onze eigen jongeren, ouderen en arbeidsmigranten huisvesten.' Met name over dat laatste is al jaren veel gesteggel in de gemeente. 'En dan moeten we nu wel 700 asielzoekers plaatsen, dat valt aan de gewone burger gewoon niet uit te leggen.'
Andere fractievoorzitters van zowel Westland Verstandig als GemeenteBelang, Forum voor Democratie en LPF denken er net zo over. 'Er is hier geen draagvlak voor', zegt Remmert Keizer van GemeenteBelang Westland. 'Van een democratie is met deze wet een dictatuur gemaakt. Maar wij staan nog wel achter de lokale volksvertegenwoordiging, en de lokale kiezer in Westland zegt nee tegen een azc.'
'Wat mij betreft gaat dit dan ook absoluut niet gebeuren', zegt Keizer resoluut. 'We bepalen zelf wat we doen met onze ruimte, en er is hier gewoon geen plek. We gaan er alles aan doen om dit besluit tegen te houden en laten ons niks opleggen, zeker niet door een Eerste Kamer die anders had moeten beslissen.'
Meer hier https://www.omroepwest.nl/nieuws/4800315/westland-wil-spreidingswet-niet-uitvoeren-we-laten-ons-niks-opleggen
Bertus vinden dit bericht leuk
Re: Westland wil spreidingswet niet uitvoeren: 'We laten ons niks opleggen'
Top gemeenteraad!
Ik had de beste man al gezien op youtube, waarin hij zei niet mee te willen doen aan de "speidingswet".
Deze man is een voorbeeld voor de rest van de gemeenten!
Persoonlijk ben ik ook tegen, Op deze manier lossen het probleem niet op, maar verspreiden we het probleem.
Laten "ze" nu eerst maar eens werk maken van de exorbitante instroom van asieleisers, dan lost het probleem zichzelf op.
Ik had de beste man al gezien op youtube, waarin hij zei niet mee te willen doen aan de "speidingswet".
Deze man is een voorbeeld voor de rest van de gemeenten!
Persoonlijk ben ik ook tegen, Op deze manier lossen het probleem niet op, maar verspreiden we het probleem.
Laten "ze" nu eerst maar eens werk maken van de exorbitante instroom van asieleisers, dan lost het probleem zichzelf op.
Johan vinden dit bericht leuk
Vlog in het Westland!
28 januari 2024
We vroegen Westlanders wat ze vonden van de zgn. spreidingswet, en van het feit dat hun gemeente niet meedoet. De meeste mensen staan aan de kant van de gemeente. Zoomers waren hier het meest uitgesproken in. “Ik werk bij de veiling. Ik heb er niet 1 Nederlander gezien!”.
https://denaaktekeizer.wordpress.com/2024/01/28/vlog-in-het-westland/
28 januari 2024
We vroegen Westlanders wat ze vonden van de zgn. spreidingswet, en van het feit dat hun gemeente niet meedoet. De meeste mensen staan aan de kant van de gemeente. Zoomers waren hier het meest uitgesproken in. “Ik werk bij de veiling. Ik heb er niet 1 Nederlander gezien!”.
https://denaaktekeizer.wordpress.com/2024/01/28/vlog-in-het-westland/
Ontspannen vraaggesprekken, daar houd ik van.
En nogmaals; eerst de vluchtlingenstoom drastisch (liefst helemaal) inperken, daarna lossen diverse problemen zich vanzelf op.
Wat zijn "zoomers"? Boomers begrijp ik wel, zoomers nog nooit van gehoord.
En nogmaals; eerst de vluchtlingenstoom drastisch (liefst helemaal) inperken, daarna lossen diverse problemen zich vanzelf op.
Johan schreef: Zoomers waren hier het meest uitgesproken in.
Johan vinden dit bericht leuk
Bertus schreef:Ontspannen vraaggesprekken, daar houd ik van.
En nogmaals; eerst de vluchtlingenstoom drastisch (liefst helemaal) inperken, daarna lossen diverse problemen zich vanzelf op.Johan schreef: Zoomers waren hier het meest uitgesproken in.
De Generatie Z is een demografische generatie, volgend op Generatie Y (de Millennials). Generatie Z is ook beter bekend als 'Gen Z' of 'Zoomers'. Het Amerikaanse Pew Research Center definieert de generatie als de personen die zijn geboren tussen 1997 en 2012.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Generatie_Z
Oke, dat wist ik niet. Maar dat betekend dat de jeugd hét wel ziet. De boomers zijn vaak tegen het einde van hun leven té zacht en vriendelijk voor vreemdelingen en zielige spotjes uit hongerig Afrika. Ik wil er ook voor pleiten om mensen boven de 75 jaar het stemrecht te ontnemen.
Gelukkig heeft de jeugd qua leven nog toekomst, als ze de juiste keuzes maken.
Gelukkig heeft de jeugd qua leven nog toekomst, als ze de juiste keuzes maken.
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Het lukt me niet!!!
» Bij mij werken de smily's niet.
» Onverwacht moeder en nu mag de baby egypte niet uit
» Zie hier wat de NPO niet uitzond over Week van de Lentekriebels
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
» Bij mij werken de smily's niet.
» Onverwacht moeder en nu mag de baby egypte niet uit
» Zie hier wat de NPO niet uitzond over Week van de Lentekriebels
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: