Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
Frysk (242)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
Bertus (186)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
Skinhead (124)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
August Schultz (70)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
dersturmer (17)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 
Thor (11)
 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_lcap 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Voting_bar 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

3 plaatsers

Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van Frysk za jun 02, 2018 3:56 pm


'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Update De tv-kijker moet volgend jaar extra geld neerleggen om programma's van de publieke omroep te kunnen zien. Om het krimpende budget te compenseren, gaat de NPO de betaaldienst NPO Start Plus fors uitbreiden, schrijft De Telegraaf vandaag. De publieke omroep wil de plannen niet bevestigen en zegt dat er niets vastligt.

Showredactie 02-06-18, 02:34 Laatste update: 11:05

Vooral documentaires en drama, nu nog te zien op openbare netten, zouden straks achter een betaalmuur verdwijnen. Dat blijkt uit het Jaarplan Video 2019, dat in handen is van de krant. Het gaat mogelijk om een conceptversie van het document.

Voor de tv-kijker betekenen de plannen dat het bekijken van veel programma's twee keer geld kost. Nadat eerst de Belastingdienst heeft geïnd, moet de kijker voor bepaalde shows ook een abonnement nemen op NPO Start Plus. Dat kost 2,95 euro per maand. Mogelijk wordt dat bedrag vanwege de nieuwe programma's hoger.

De NPO heeft de plannen gemaakt omdat ze flink moet bezuinigen. Naar verwachting krijgt Hilversum komend jaar 62 miljoen euro minder dan nu vanuit Den Haag.

De NPO laat aan deze site weten de plannen niet te kunnen bevestigen. ,,Ze zijn op dit moment nog volop in ontwikkeling'', zegt woordvoerder Jacek Magala. ,,Er ligt in ieder geval nog niets vast.''

https://www.ad.nl/binnenland/kijker-gaat-dubbel-betalen-voor-publieke-omroep~a1fb30ff/

Ze kunnen beter gaan bezuinigen op een paar veel te dure presentatoren, die ver boven het premiersalaris zitten.Denk hier vooral aan dat het om Rooie rakkers gaan,die met links lullen rechts zakkenvullen.  'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' 180399156  'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' 2490833840
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty Re: 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van August Schultz za jun 02, 2018 11:54 pm

Het is zonde dat we via de belasting al één keer moeten betalen voor linkse indoctrinatie.

Af en toe kijk ik even naar de systeemtelevisie, meestal zenden ze reclame uit, de rest gaat over links gezeur zoals vluchtelingen.
August Schultz
August Schultz

Posts : 70
Punten : 97
Reputatie : 27
Join date : 21-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty Re: 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van Géant De Pierre zo jun 03, 2018 12:25 am

Ik kijk nagenoeg geen TV, echter zijn er 2 programma's waar ik wel naar kijk. Enkel Ik Vertrek en de Formule 1 races kunnen me enigszins boeien; de rest kan me gestolen worden.
Dat mensen meer gaan betalen hebben ze zelf in de hand: je hoeft niet naar die bagger te kijken; dan maar geen Boer zoekt Vrouw.
Géant De Pierre
Géant De Pierre

Posts : 105
Punten : 193
Reputatie : 27
Join date : 19-05-18
Location : Westbaai - Kaaimaneilanden

https://laagland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty Re: 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van Gast zo jun 03, 2018 1:15 am

Ik kijk ook nooit, denk erover hem eruit te doen, kijk alleen naar jewtube, hoewel die ook steeds meer aan banden gelegd wordt! Maar betalen voor die linkse    'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' 848310718 bagger, nooit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty Re: 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van August Schultz ma jun 04, 2018 12:15 am

Jewtube begint inderdaad steeds meer te verjoodsen.

Gecensureerd van jewtube over die neger in Parijs die zogenaamd een flatgebouw opklom om een kind te redden dat aan het balkon hing:

https://www.bitchute.com/video/NknhdmcsH3yP/
August Schultz
August Schultz

Posts : 70
Punten : 97
Reputatie : 27
Join date : 21-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty Re: 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van Frysk ma jun 04, 2018 7:46 am

Wat mij betreft mag de hele NPO achter een betaalmuur, maar dan ook de bijdrage die door de belasting geind wordt ook afschaffen.Wie dan de slinkse indoctrinatie wil bekijken betaald er voor, en de rest kost het niks.Dat is een mooie manier om te kijken of de NPO nog bestaansrecht heeft.Ik denk dat ik het antwoord al wel weet.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep' Empty Re: 'Kijker gaat dubbel betalen voor publieke omroep'

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum