Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Moslima die weigerde hand te schudden krijgt 3800 euro schadevergoeding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een Zweedse moslima krijgt van de rechter een schadevergoeding van 3800 euro. Haar sollicitatie was afgebroken nadat ze op religieuze gronden had geweigerd de hand te schudden van een mannelijke medewerker.
Chris Klomp 17-08-18, 10:21
De 24-jarige Farah Alhajeh solliciteerde als vertaler toen ze de hand weigerde van de man die het sollicitatiegesprek voerde. In plaats daarvan plaatste ze haar hand over haar hart bij wijze van groet. Het bedrijf besloot de sollicitatie af te breken, omdat personeel geen onderscheid dient te maken tussen mannen en vrouwen.
Volgens de Zweedse rechter is er echter sprake van discriminatie en moet de vrouw daarom gecompenseerd worden met 40.000 kronen, omgerekend 3800 euro. De rechter meent dat het bedrijf weliswaar terecht gelijke behandeling van mannen en vrouwen mag eisen, maar dat dit nog niet wil zeggen dat het schudden van handen daar de enige manier voor is. Een dergelijke groet als norm stellen is volgens de rechter in het nadeel van moslims.
Vrijheid
De ombudsman in Zweden heeft Alhajeh begeleid in haar rechtszaak. Volgens de ombudsman heeft de rechter rekening gehouden met 'de belangen van de werkgever, het individuele recht op lichamelijke integriteit en de plicht van de Staat om religieuze vrijheden toe te staan'.
Farah Alhajeh is blij met het vonnis, zo zegt zij tegen de BBC. Ze zegt bovendien helemaal geen onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen. ,,In mijn land kun je mannen en vrouwen niet verschillend behandelen. Ik respecteer dat en daarom heb ik geen fysiek contact met mannen én vrouwen. Ik kan de regels van mijn geloof volgen en tegelijkertijd de regels van het land waar ik leef.''
https://www.ad.nl/buitenland/moslima-die-weigerde-hand-te-schudden-krijgt-3800-euro-schadevergoeding~a0109e1e/
Ook in Zweden zijn de rechters net zo idioot als hier.
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Re: Moslima die weigerde hand te schudden krijgt 3800 euro schadevergoeding
Veel rechters zijn neuzen, zij hebben de touwtjes in handen, net zoals in de sovjetunie, is er geen recht voor de gewone man, ook al roepen ze dat van de daken! Zweden is sowieso al verloren!
Gast- Gast
Moslims dienen na joden als eerste verwijderd te worden{moslims zijn met nikkers,lgbt bullshit,.........,enz niets meer of minder dan een werktuig van de jood om het Blanke ras te vernietigen}.
Vandaar krijg ik ook een beetje vieze smaak in mijn bek als ik diverse clubjes {die zich als zijnde Nationalistisch verkopen/voordoen} de aandacht zie vragen voor het 'leed" van Palestijnen,het bewind in Syrie,...,enz}.Strijd in de eerste plaats voor u eigen volk in plaats van de "speeltjes" van de jood te koesteren!
Vandaar krijg ik ook een beetje vieze smaak in mijn bek als ik diverse clubjes {die zich als zijnde Nationalistisch verkopen/voordoen} de aandacht zie vragen voor het 'leed" van Palestijnen,het bewind in Syrie,...,enz}.Strijd in de eerste plaats voor u eigen volk in plaats van de "speeltjes" van de jood te koesteren!
Wist u dat Afrika bewust kapot gemaakt wordt, om ze daar weg te lokken? De visserij wordt daar met grote westerse schepen gedaan, de textiel van het westen, wordt daar heel goedkoop hen transporteerd, onze oude lompen wel te verstaan, wat wij afdanken! Auto's van een paar jaar oud gaan erheen,dit alles om hun industrie kapot te maken. Elektronisch afval,oude pc's van ons worden er gedumpt, waardoor het grondwater verontreinigd wordt met zware metalen. Eigenlijk wordt die zwarten daar het leven onmogelijk gemaakt en worden ze hierheen gelokt, dat hun hier het paradijs wacht, wat natuurlijk niet kan. Geef ze dan onder toezicht, geld, zodat ze zelf hun eigen land weer kunnen opbouwen,dan komen ze vanzelf niet meer allemaal hierheen! Dit is een bewust beleid, door joden georganiseerd! Zij maken de hele wereld kapot, zij zijn de vijand van alle volkeren op aarde, de mensen moeten in gaan zien dat als de slimme witten uitgeroeid zijn,zij, die rotneuzen, kunnen heersen over wereld en de mensen met een lager IQ! Het geloof, bv moslim wordt ook door ze gebruikt om hen tegen ons op te zetten! Die spelletjes van ze moeten doorzien worden, Goyim in de wereld, wordt wakker! Die Juden sind unser Unglük!
Gast- Gast
AUSZUROTTEN SCHNELL !!!
Meine Ehre Heißt Treue
Sieg Heil!
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩卐۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●
Meine Ehre Heißt Treue
Sieg Heil!
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩卐۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Leuk die marsen! Ik heb een SS sier dolk met Meine Ehre Heißt Treue!
Gast- Gast
Mooiste spul uit die periode, de Deutsche spullen, uniformen van Hugo BoSS , dolken , Feuerwaffen Walther P38 en de MG42. De geallieerden noemden deze prachtige MG42 ook wel Deutsche 'cirkelzaag' door de vuursnelheid die deze heeft, schoot deze hen soms dwars doormidden! Die bleven plat liggen totdat er een loopwissel plaats vond, dan hadden ze enkele seconden....
Dit hebben ze in Normandie goed ondervonden, wel was het zo bij de 1e strandlandingen van hen dat die bootjes van de gealieerden niet zoals in die helden films waarin al die blanke gealieerden 'helden' het strand op moesten rennen destijds bij de daadwerkelijke aanval, de 1e landingen nimmer plaats heeft gevonden met blanke gealieerden, NEIN, in al de 1e uren van deze aanval zaten die landingsbootjes vol met uitsluitend zwarte amis, de niggers, klep open ,ratatatatata vlogen de kogels hen al door de kop voordat de klep plat lag om eruit te springen..haha , de niggers moesten eerst , toen het redelijk veilig werd , toen pas kwamen de heldhaftige blanke gealieerden amis aan land.
Mijn opa en zijn kameraden spraken in deze periode veel erover, zo van: zullen we ze nog van 'het strand' af kunnen krijgen? Zij hadden nog hoop......
Met name het Panzerlied vind ik het mooiste van de 4 liedjes die geplaatst heb. Het 1e 'liedje' voornamelijk om het beeld-materiaal geplaatst
Meine Ehre Heißt Treue
Die Fahne hoch !
Dit hebben ze in Normandie goed ondervonden, wel was het zo bij de 1e strandlandingen van hen dat die bootjes van de gealieerden niet zoals in die helden films waarin al die blanke gealieerden 'helden' het strand op moesten rennen destijds bij de daadwerkelijke aanval, de 1e landingen nimmer plaats heeft gevonden met blanke gealieerden, NEIN, in al de 1e uren van deze aanval zaten die landingsbootjes vol met uitsluitend zwarte amis, de niggers, klep open ,ratatatatata vlogen de kogels hen al door de kop voordat de klep plat lag om eruit te springen..haha , de niggers moesten eerst , toen het redelijk veilig werd , toen pas kwamen de heldhaftige blanke gealieerden amis aan land.
Mijn opa en zijn kameraden spraken in deze periode veel erover, zo van: zullen we ze nog van 'het strand' af kunnen krijgen? Zij hadden nog hoop......
Met name het Panzerlied vind ik het mooiste van de 4 liedjes die geplaatst heb. Het 1e 'liedje' voornamelijk om het beeld-materiaal geplaatst
Meine Ehre Heißt Treue
Die Fahne hoch !
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Soortgelijke onderwerpen
» Die Verborge Hand agter die Boereoorlog,“Dit was die verborge hand van die Jood!”
» Nacht van de Vluchteling levert 1,6 miljoen euro op
» Kraak neger krijgt als beloning verblijfsvergunning.
» Schild & Vrienden - Van Langenhove krijgt effectieve celstraf en wordt voor tien jaar uit rechten ontzet
» Nacht van de Vluchteling levert 1,6 miljoen euro op
» Kraak neger krijgt als beloning verblijfsvergunning.
» Schild & Vrienden - Van Langenhove krijgt effectieve celstraf en wordt voor tien jaar uit rechten ontzet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: