Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
Frysk (242)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
Bertus (186)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
Skinhead (124)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
August Schultz (70)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
dersturmer (17)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 
Thor (11)
Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_lcapDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Voting_barDuitse supermarkten legen schappen tegen racime! Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van Gast wo sep 05, 2018 3:44 pm

Het toppunt van waanzin! Nu heeft men in ons buurland een actie bedacht om alle buitenlandse producten tijdelijk uit de winkels te halen, om te bewijzen dat we niet zonder buitenlanders kunnen! Het stond in de metrokrant hier de link naar het maffe artikel: www.metronieuws.nl/nieuws/buitenland/2017/08/duitse-supermarkt-leegt-de-schappen-tegen-racisme
Het word toch steeds gekker wat vindt u hier nu van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Re: Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van Johan wo sep 05, 2018 5:20 pm

Wat ik hiervan vind,je reinste kolder!Zelf ben ik van mening dat een "staat/natie/land" zelfvoorzienend zou moeten zijn,met de aankopen van zaken uit andere volksvreemde gebieden ondersteunen we onze eigen ondergang.Zelf koop ik zeer bewust alleen Hollandse producten en het liefst rechtstreeks van boer/visser/brouwer/.......enz,ik ga niet naar Poolse of moslim avondwinkels en vreet niet bij die stront mac/burgershit en dergelijke.

Hierbij de schakel naar een blad van iemand die zeer handig is in het op de markt brengen van boeken die elders verbannen worden,mogelijk iets voor u Heinrich.

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Yes-thats-right-the-genocide-is-going-according-to-plan

https://europeansworldwide.wordpress.com/2018/09/05/migrant-crime-but-merkel-blames-germans/
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Re: Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van Gast wo sep 05, 2018 6:34 pm

Bedankt voor de link Johan, dit ga ik nader bestuderen! Nou ik vind buitenlands eten zoals Italiaans en Grieks ook erg lekker, dat is allemaal wel Europees! Soms is een Chineesje ook wel lekker, het is ook niet erg dat er verschillende eettentjes zijn, dan kun je elkaars cultuur leren kennen en begrijpen, daar is op zich niks mis mee, maar dat wil niet zeggen, dat je alles maar binnen moet halen! Er is ook niks op tegen, dat een Nederlander in b.v. China een friettent begint of stamppot en snert gaat verkopen, dan kunnen de Chinesen met onze cultuur kennismaken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Re: Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van Werner Heisenberg wo sep 05, 2018 8:40 pm

Eerst heeft de nederlandse regering zowat al de grotere nederlandse boeren gesaneerd cq uitgekocht en onmogelijk gemaakt, een boel naar canada gepromoot, jah nu is er in nederland zelf niet genoeg landbouw en veeteelt meer om het eigen volk te voorzien.....

Achterlijke actie, om zo te laten zien dat we niet zonder die buitenlander kunnen LOL !  cheers

Bijvoorbeeld destijds lang de Volvo S40/V40 modellen gekocht en gereden daar deze in het nederlandse Born werden gebouwd bij NED car, hierdoor draag je dan toch weer een beetje mee aan de nederlandse werkgelegenheid zeg maar...en natuurlijk ook gekocht omdat dit erg fijne en zeer goede wagens waren en nog steeds zijn (De Volvo S40/V40 modellen gebouwd van eind 1995 t/m 2004).


Buitenlanders:
gewoon oprotten naar hun eigen land of waar dan ook, voor mijn part de zee indrijven en neem dat vreten dan maar mee, als dat de oplossing is prima, weg is weg en laat ze nooit weer terug komen, brengen alleen maar problemen en ziektes mee.
 
Ook ik koop zoveel mogelijk nederlandse produkten, duits ook prima, echter bv galia meloenen waar het nu van barst bij de Lidl laat ik echt wel liggen, komen uit israhell, let altijd op waar iets weg komt, komt het van israhell koop ik het zowieso nooooit !
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Re: Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van August Schultz wo sep 05, 2018 11:57 pm

Laatst zag ik zelfs (helaas te laat...stond in kleine lettertjes) dat een zak aardappelen uit de joodse bezettingscontructie in Palestina afkomstig was! Er zal wel heel wat subsidie door ons zijn betaald om dergelijke import lonend te laten zijn.

Ik koop zoveel mogelijk Nederlandse waar. Drink nu trouwens "wyn van die weskaap".
August Schultz
August Schultz

Posts : 70
Punten : 97
Reputatie : 27
Join date : 21-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Re: Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van Werner Heisenberg do sep 06, 2018 8:11 am

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Israel10
August Schultz schreef:Laatst zag ik zelfs (helaas te laat...stond in kleine lettertjes) dat een zak aardappelen uit de joodse bezettingscontructie in Palestina afkomstig was! Er zal wel heel wat subsidie door ons zijn betaald om dergelijke import lonend te laten zijn.

Ik koop zoveel mogelijk Nederlandse waar. Drink nu trouwens "wyn van die weskaap".

Dat had ik dus ook, was dit ook bij de Lidl? (Mij wel)  er stond in pikzwarte letterjes israel op..aaahhhrrgg, dacht voor nood ff snel een klein zakje piepers mee te nemen, toen ik dat zag, onmiddelijk uit mijn handen laten vallen What a Face , normaliter haal ik van die 10 kilo zakken die van een boer uit de Flevopolder komen. Weet nog goed dat zo verontwaardigd hierover was, met de vrouw nog over gehad, die joodse piepers..  het trieste dat die joden overal, bij elke beetje groter bedrijf of multinational wel een flinke vinger (NEUS) in de pap hebben...  Zie plaatje met 'enkele' merken..dit lijstje is vele malen langer....nog maar het topje van de ijsberg...Auszurotten die judenschweine !
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse supermarkten legen schappen tegen racime! Empty Re: Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum