Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
Frysk (242)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
Bertus (186)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
Skinhead (124)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
August Schultz (70)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
dersturmer (17)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 
Thor (11)
Duitse Wapens. Vote_lcapDuitse Wapens. Voting_barDuitse Wapens. Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Duitse Wapens.

+2
Frysk
Skinhead
6 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Duitse Wapens.

Bericht van Skinhead vr aug 31, 2018 2:20 pm

MP44 Sturmgewehr.
Ongetwijfeld het beste wapen dat in productie genomen was tijdens wo2.
Ontworpen omdat de mp40 niet goed genoeg was om  lange afstanden te vuren.
De ak47 is gebaseerd op dit wapen.
Graag jullie meningen ? En misschien zijn er mensen die hun favoriete Duitse wapens willen laten zien?

Duitse Wapens. Sturmgewehr_44
Skinhead
Skinhead

Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Join date : 26-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Werner Heisenberg za sep 01, 2018 11:37 am

Duitse Wapens. Mg42_a10
Vind oa de MG42 een pracht wapenDuitse Wapens. Mg4210



Laatst aangepast door Werner Heisenberg op zo sep 02, 2018 10:26 am; in totaal 1 keer bewerkt
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Skinhead za sep 01, 2018 3:06 pm

Prachtig spul he allemaal ...je kan bv ook zien dat het Amerikaanse leger van nu veel heeft afgekeken van de Duitsers. Oa ongeveer dezelfde helmen en sommige tanks lijken in ontwerp veel op de Duitse tanks van vroeger.
Skinhead
Skinhead

Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Join date : 26-08-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Frysk za sep 01, 2018 10:48 pm

De MG42 met als bijnaam Hitlers kettingzaag zorgde alleen door het geluid al voor angst bij de geallieerden.
Frysk
Frysk

Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Join date : 20-05-18
Location : Die Wacht am Rhein

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van August Schultz za sep 01, 2018 11:11 pm

Duitse Wapens. Syria2012

Het MP 44 Sturmgewehr wordt nog steeds gebruikt.

Ik denk dat de meest effectieve wapens de zenuwgassen (met mooie namen als Tabun en Sarin) waren. Ze zijn nooit toegepast omdat hun gebruik door Hitler verboden was.
August Schultz
August Schultz

Posts : 70
Punten : 97
Reputatie : 27
Join date : 21-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Werner Heisenberg zo sep 02, 2018 8:09 am

Frysk schreef:De MG42 met als bijnaam Hitlers kettingzaag zorgde alleen door het geluid al voor angst bij de geallieerden.


Las ook wel eens dat deze de zgn Duitse cirkelzaag genoemd werd, door de vuurkracht, geluid én dat deze letterlijk die gealiieerden doormidden kon schieten, ze scheten echt kleuren wanneer ze de MG42 los hoorden gaan   Cool

na de oorlog is deze MG42 door vele wapenfabrikanten als 'voorbeeld' gebruikt en nagebouwd met evt aanpassingen, vuurkracht verminderd etc.. jah de Duitsers hadden in die tijd de modernste hitec wapens.  Duitse Wapens. 3288855245


Laatst aangepast door Werner Heisenberg op zo sep 02, 2018 10:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Werner Heisenberg zo sep 02, 2018 8:38 am

Browning 1910*
Duitse Wapens. Browni11
August Schultz schreef:Duitse Wapens. Syria2012

Het MP 44 Sturmgewehr wordt nog steeds gebruikt.

Ik denk dat de meest effectieve wapens de zenuwgassen (met mooie namen als Tabun en Sarin) waren. Ze zijn nooit toegepast omdat hun gebruik door Hitler verboden was.

Zenuwgassen geven een verschrikkelijk pijnlijk effect wanneer deze gebruikt worden, mensen en dieren zouden kreperen en knettergek van de pijn worden, bloed uit de oren , verbrandende longen en ga zo maar door, dat voel je wel... affraid
Wel leuk om dit op untermenschen toe te passen, al denk ik dat een zuurbad letterlijk de beste 'oplossing' is   Cool

Wat ik ook nog tijdens mijn waarheidsbevindingsonderzoeken ben tegengekomen is dat de atoombommen die op Hirosima en Nagasaki gelost zijn in Duitsland als 'oorlogsbuit' zijn meegenomen/gevonden, 3 stuks,  de 1e bom hebben de amerikanen in de woestijn ergens gegooid en daar moesten vele amerikaanse militairen naar kijken met alle gevolgen van dien na een tijdje... daarop hebben ze deze andere 2 atoombommen op japan gedumpt. In duitsland waren deze atoombommen nog zwart, meen dat de amerikanen deze blauw oid hebben gespoten vóór het dumpen op Japan.

Vind ik dit een mooi wapen?  NEE, echter soms kan deze zeer 'handig' zijn , bv om op die neuzen te dumpen.

De Panzerfaust , ook een geweldig wapen, veelvuldig gebruikt in de slag om berlijn.

Dan de Walther P38 , prachtig en zeer degelijk betrouwbaar wapen, ook nu nog zeer gewild in de (illegale) handel.

Zo kan nog wel even doorgaan, Duitsland had zovele gave wapens, ben dan ook een wapenliefhebber.  Duitse Wapens. 3578482269

Ook een zeer prettig wapen, weliswaar niet Duits maar van het Belgisch FN herstal, de Browning 1910*, geproduceerd tussen 1910 en 1983, dit is een fijn compact en plat wapen daar de sluitveer rondom de loop was aangebracht, deze steek je zo tussen je broekband en je loopt hiermee vrij ongemerkt voor jezelf de hele dag mee rond, mijn voorkeur heeft een schouderholster om een wapen te dragen, netjes onder een ruim overhemd zo onder de linkeroksel, knoopje los (of 2 knoopjes) en wapen in je hand..,  heb ook nog ene browning 1910 gehad destijds van het kaliber .32acp 7.65mm, fijn dingetje, 7 patronen in het magazijn (id 7.65mm) en 1 id kamer, kon je er 8 achter elkaar afschieten wanneer nodig. Er was ook een 9mm kort versie beschikbaar, in deze kon meen ik 1 patroon minder in het magazijn.


Wat ik persoonlijk ook een fijn kaliber(tje) vind is de .22LR, en dan in een revolver-versie, daar deze bij evt weigering, wat wel eens voorkomt bij randvuurmunitie, je gewoonweg nog een maal de trekker of haan overhaalt om opnieuw te schieten , dit is met een half automatisch pistool niet zo vlot te doen, daar moet je dan eerst de niet geloste patroon uit de kamer freubelen , daarna opnieuw doorladen etc, en dan kun je pas weer schieten. 
De .22LR patroon schiet je lekker makkelijk en losjes weg zo uit 1 hand..ook kan dit kogeltje , 5.56mm, extreem veel schade aanrichten in een lichaam, deze kan gaan 'dansen'  door het lichaam heen, wanneer deze bv de ruggengraat raakt kets die bv erop af en gaat zo terug een andere kant het lichaam door om de boel te slopen.  Ook knalt dit kaliber niet echt hard, scheelt piepende oortjes na het schieten, zo een .22LR is meer zo van taf taf taf...een redelijk stil patroontje.

De mossad voert al hun executies met dit kaliber uit, chirurgen hebben extreem de pest aan dit kaliber door de schade die deze kan aanrichten, de kogelpunt breekt ook nog wel eens in verschillende stukjes, lekker peuter en puzzelwerk voor de chirurg. De meeste moorden worden ook met dit kaliber gepleegd. Dit komt misschien ook wel daar dit kaliber en jachtwapens tot eind jaren 70/80 vrij verkrijgbaar waren in Belgie , net als de zgn riotgun, ook werd er in die tijd een zgn revolvergeweer .22LR in belgie verkocht, wanneer je dan de loop inkorte (afzaagde) en de kolf afzaagde en bijvijlde met een grove vijl , mooi zwart lakken aan het eind, dan had je gewoonweg een leuke revolver, zo destijds vele van die apparaten omgebouwd, ging perfect!  Very Happy


Voor de goede orde, ondanks dat ik dol op vuurwapens ben: Uiteraard heb ik geen vuurwapens en/of munitie voorhanden daar dit bij de wet verboden is. Wat ik vroeger gehad heb en gedaan heb, dit was in mijn jeugdigere jaren, reeds ruim verjaard, dit was gewoon een beetje kattenkwaad  Wink 
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Werner Heisenberg zo sep 02, 2018 11:06 am

En dan is er nog de geweldige Flaktürme, weliswaar géén wapen maar wel zwaar bewapend en beveiligd, tevens een veilige schuilplaats voor de bevolking tijdens de zeer vele extreem zware bombardementen op de Duitse steden en burgerij.

Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Gast zo sep 02, 2018 11:17 am

Een goed wapen te bezitten voor verdediging lijkt me gaaf! Maar het is A duur en B als ze je pakken ben je de lul! Maar die Duitse wapens zijn geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Johan zo sep 02, 2018 4:46 pm

Ik ga voor Gewehr 43 omdat het ook door sluipschutters gebruikt werd,ondanks dat vele voor de Mauser 98K zullen kiezen voor deze taak,is Gewehr 43 {zeker met een iets langere loop} en prettig hanteerbaar/doeltreffend wapen.

Duitse Wapens. De6cc574-6a0b-44b9-a0e6-812049f40ef1-jpeg

Duitse Wapens. 0412d744-7449-4950-bd9d-eea5a65e5493-jpeg

Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Terug naar boven Ga naar beneden

Duitse Wapens. Empty Re: Duitse Wapens.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum