Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
Frysk (242)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
Bertus (186)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
Skinhead (124)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
August Schultz (70)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
dersturmer (17)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 
Thor (11)
Discriminatie om je mening Vote_lcapDiscriminatie om je mening Voting_barDiscriminatie om je mening Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Discriminatie om je mening

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Discriminatie om je mening

Bericht van Gast wo jun 20, 2018 11:35 am

Thuis draag ik wel eens een SS T-shirt,i ik heb vrijwilligers voor boodschappenhulp daar ik voor 3 jaar terug een herseninfarct gehad heb. Gelukkig herstel ik weer aardig goed, maar heb nog wel hulp nodig met boodschappen halen. Nu had ik via een vrijwilligersstichting een dame die dat wilde doen, ik dacht mooi, er zijn nog sociale Nederlanders. Maar ik was laast met haar in de winkel en toen kwam ze iemand tegen, die ze kende en raad eens waarvan? Ja hoor "vluchtelingen" werk! Nu was ik van de week niet lekker in orde vanwege last van pollen in de lucht en is zij voor mij boodschappen gaan doen, op zich prima natuurlijk. Maar toen kwam ze aan de deur en had ik mijn SS shirt aan en kreeg meteen commentaar van o, dat is een SS shirt schande! Ik zei dat ik dat zelf mocht bepalen wat ik in huis draag en dat er nog zoiets als vrije meningsuiting bestaat! Als we die jongens nog gehad hadden, dan hadden we nu niet met zoveel nepvluchtelingen gehad! Nou, dat was tegen het zere been blijkbaar, ik zag dat linkse smoel al vertrekken en dacht, die zal wel niet meer komen! Ja hoor ze heeft achter mijn rug naar die vrijwilligersstichting gebeld dat ze me niet meer wilde helpen om mijn overtuiging! Ja die linksen houden niet van andere meningen! Om met Werner Heisenberg te spreken Ausrotten die zooi! Sieg Heil!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Johan wo jun 20, 2018 1:42 pm

Ik ken het probleem dat u naar voren haalt,heb iets dergelijks meegemaakt aangaande de school van een van mijn dochters.

Op de school waar zij toen opzat deden ze rond kerst actie "schoenendoos" .Een inzameling voor zwarte kinderen in Afrika,ik vroeg of ze dat ook wilde doen voor Blanke kinders in de plakkerskampen.Nee dus,dat paste niet in het beleid.Waarop ik de directie van de school melde dat ze racistische zelf hatende linkse gekken waren,en mijn dochter van die school zal afhalen.Daarvoor wilde ze geen toestemming geven,en stuurde jeugdzorg op mijn dak.

Tijdens een gesprek met hun heb ik ze toen gewezen op de situatie van de Blanke kinders in Zuid Afrika.Met als gevolg dat ze weinig meer te melden hadden en meegewerkt hebben met de overplaatsing naar een school van mij keuze.

Groet Johan.
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Géant De Pierre vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Werner Heisenberg ma jun 25, 2018 8:14 am

Heb zojuist een artikel over de blanke plakkerskampen, triest.

Een vuile streek om jeugdzorg op u af te sturen, alsof u door uw terechte mening niet deugd, een 'gevaar' voor uw kinders bent..pff , gelukkig eind goed al goed, want je leest wel eens verhalen wanneer jeugdzorg om de hoek komt kijken...oe oe ,vind dat een ieder zijn kinderen mag opvoeden naar zijn eigen gedachtengoed, niet volgens de regels van onze regering, dit hebben zij het liefst denk ik.  Twisted Evil

Sinds de afschaffing van de apartheid in Zuid Afrika gaat het slechter in het land imo, beter had men de apartheid in stand gehouden.
Hoef hier niet te vertellen hoe de zwarte hun werk-mentaliteit is, beter heb je een blanke in dienst.

De zweep moet weer uit de kast.

Ken een oudere Blanke Nederlandse man, nu met pensioen, meen op dit moment 74 jaren oud, woont bij mij id buurt samen met zijn Blanke Nederlandse vrouw waar hij sinds mensenheugenis mee getrouwd is zeg maar, hij heeft ruim 25 jaren in Zuid Afrika gewoond en gewerkt (Vroeger).., heeft het fantastisch gehad daar, prachtige verhalen kan hij vertellen,echt een geweldige kerel!


Die Fahne hoch!

Gruß Werner/Hwo  Very Happy
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Géant De Pierre vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Johan ma jun 25, 2018 9:30 am

Ja Werner die scholen zijn niets meer en minder dan een een {s}links vormingscentrum om kinderen de verkeerde kant op te sturen (uitzonderingen daar gelaten).

Het probleem in Zuid Afrika is dat de staat(lees ANC) Blanke verplicht om zwarte in dienst te nemen.

"Voor alle sectoren van de Zuid-Afrikaanse economie zijn richtlijnen opgesteld over de mate waarin zwarten betrokken moeten zijn bij het bedrijfsproces. Als een bedrijf een overheidscontract wil, of zelfs maar een product of dienst van de overheid wilt gebruiken, moet dat bedrijf de richtlijnen opvolgen.

In die richtlijnen wordt gesteld dat een groot gedeelte van de werknemers van het bedrijf zwart moet zijn. Ook de managers dienen zwarte Zuid-Afrikanen te zijn. Het bedrijf moet zaken doen met zwarte bedrijven. Na verloop van tijd moet het bedrijf zelfs ten dele in handen komen van zwarte Zuid-Afrikanen.
"

Triest voor die man van 74,je ziet steeds meer dat oudjes lopen te klussen om rond te komen.De staat zorgt liever voor allerhande indringers dan voor de mensen die hier het land hebben opgebouwd,vroeg of laat moet zoiets een keer fout lopen.

Groet Johan
Johan
Johan

Posts : 667
Punten : 1066
Reputatie : 109
Join date : 27-05-18
Location : Holland

http://www.volkstaat.eu/

Géant De Pierre vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Gast ma jun 25, 2018 11:12 am

Zijn wij hier nu enkele van de weinigen die begrijpen wat er gaande is overal? bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Werner Heisenberg zo jul 01, 2018 11:06 am

Zou het haast denken he?  

Een goed filmpje om de 'slapende' mensen wakker te schudden? :

https://www.youtube.com/watch?v=sm6Xj_Di6fU&feature=youtu.be
Werner Heisenberg
Werner Heisenberg

Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Join date : 20-05-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Gast zo jul 01, 2018 2:20 pm

Ja die ken ik, echg heel goed! De waarheid, zo zou Israel en de neuzen een koekje van eigen deeg krijgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Iron maiden wo sep 26, 2018 3:11 pm

Had het vorig jaar bij mijn dochter op school, ze hadden het daar over allerlei geloofsovertuigingen en daar hoorde ook een bezoek bij aan de kerk, moskee enz. Ik wou dat niet omdat ik aangaf dat ik tegen elk geloof ben, nou dat werd dus een kleine rel. Ik werd door andere ouders met de nek aangekeken en naar de infoavond apart genomen door de mentor.
Iron maiden
Iron maiden

Posts : 3
Punten : 6
Reputatie : 3
Join date : 06-09-18
Age : 49

Géant De Pierre vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Gast wo sep 26, 2018 3:17 pm

Ja, dat kan allemaal in een "vrij"land!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van dinghal za okt 06, 2018 11:15 am

Dit is vrij normaal, en altijd al geweest volgens mij. Ik zou als vrijwilliger ook niet bereid zijn om een homoseksueel of een kleurling te helpen.
Probleem voor ons is dat we vandaag de dag in Nederland worden omringd door ideologische vijanden Sad

dinghal

Posts : 9
Punten : 13
Reputatie : 2
Join date : 21-09-18

Géant De Pierre vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum