Laagland Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Laagland Forum
Laagland Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (667)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
Werner Heisenberg (262)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
Frysk (242)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
Bertus (186)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
Skinhead (124)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
Géant De Pierre (105)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
August Schultz (70)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
dersturmer (17)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
A.J. Broekema (13)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 
Thor (11)
Discriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_lcapDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Voting_barDiscriminatie om je mening - Pagina 2 Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 26. Dit aantal is bereikt op ma okt 16, 2023 9:00 am.

Discriminatie om je mening

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Discriminatie om je mening - Pagina 2 Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Bertus ma okt 08, 2018 10:33 pm

Johan schreef:Ik ken het probleem dat u naar voren haalt,heb iets dergelijks meegemaakt aangaande de school van een van mijn dochters.

Op de school waar zij toen opzat deden ze rond kerst actie "schoenendoos" .Een inzameling voor zwarte kinderen in Afrika,ik vroeg of ze dat ook wilde doen voor Blanke kinders in de plakkerskampen.Nee dus,dat paste niet in het beleid.Waarop ik de directie van de school melde dat ze racistische zelf hatende linkse gekken waren,en mijn dochter van die school zal afhalen.Daarvoor wilde ze geen toestemming geven,en stuurde jeugdzorg op mijn dak.

Tijdens een gesprek met hun heb ik ze toen gewezen op de situatie van de Blanke kinders in Zuid Afrika.Met als gevolg dat ze weinig meer te melden hadden en meegewerkt hebben met de overplaatsing naar een school van mij keuze.

Groet Johan.

Ongelooflijk dit...echt. Die kinderen op scholen worden vergiftigt met beelden van zwarte uitgehongerde kinderen vol vliegen. Dat er door zwarte moordenaars Blanke kinderen en ouders op gruwelijke wijze afgeslacht worden houden die onderwijzers liever onder de pet.
Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Discriminatie om je mening - Pagina 2 Empty Re: Discriminatie om je mening

Bericht van Bertus ma okt 08, 2018 10:38 pm

Iron maiden schreef:Had het vorig jaar bij mijn dochter op school, ze hadden het daar over allerlei geloofsovertuigingen en daar hoorde ook een bezoek bij aan de kerk, moskee enz. Ik wou dat niet omdat ik aangaf dat ik tegen elk geloof ben, nou dat werd dus een kleine rel. Ik werd door andere ouders met de nek aangekeken en naar de infoavond apart genomen door de mentor.

Dit ook weer.... Onze kinderen wordt geleerd respectvol met elkaar (diverse geloven) om te gaan, alleen moet dat respect wel allemaal van één kant komen: onze kant. Met degene die nergens in geloofd en er ook niks mee te maken wil hebben wordt voor het gemak geen rekening gehouden.

Bertus
Bertus

Posts : 186
Punten : 293
Reputatie : 63
Join date : 19-05-18
Location : Een verloren land

https://westfriesland.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum