Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Duitse Wapens.
+2
Frysk
Skinhead
6 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Duitse Wapens.
Mooi spul allemaal !!
Was Hitler niet tegen het gebruik van sarin en zo omdat hij in de eerste wereldoorlog had gezien wat een mosterdgas bijvoorbeeld met mensen kon doen ?
Was Hitler niet tegen het gebruik van sarin en zo omdat hij in de eerste wereldoorlog had gezien wat een mosterdgas bijvoorbeeld met mensen kon doen ?
Skinhead- Posts : 124
Punten : 180
Reputatie : 22
Johan schreef:Ik ga voor Gewehr 43 omdat het ook door sluipschutters gebruikt werd,ondanks dat vele voor de Mauser 98K zullen kiezen voor deze taak,is Gewehr 43 {zeker met een iets langere loop} en prettig hanteerbaar/doeltreffend wapen.
Prachtige foto's.
En bedankt voor alle reacties. Dat er maar meer mogen volgen.
Johan schreef:Ik ga voor Gewehr 43 omdat het ook door sluipschutters gebruikt werd,ondanks dat vele voor de Mauser 98K zullen kiezen voor deze taak,is Gewehr 43 {zeker met een iets langere loop} en prettig hanteerbaar/doeltreffend wapen.
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
De Duitsers konden er wat van. Prachtige wapens !!
Ja prachtig die Walther P38 en die Lüger! Ik heb een softair model van de Walther P38!
Gast- Gast
Pas wel op wat je zoal plaatst over dergelijke speeltjes enzoo , voor je het weet ligt je voordeur er 's morgens om 4uur eruit met een boel geschreeuw.. ea wordt hard tegen opgetreden ook al is het maar een balletjes ding...
Werner Heisenberg schreef:Pas wel op wat je zoal plaatst over dergelijke speeltjes enzoo , voor je het weet ligt je voordeur er 's morgens om 4uur eruit met een boel geschreeuw.. ea wordt hard tegen opgetreden ook al is het maar een balletjes ding...
Zal niet voor het eerst zijn,en ook niet de laatste keer dat de voordeur in de gang ligt,ze doen maar zolang ze niets kunnen vinden {geeft meer dan voldoening als de rechterlijke macht wederom voor jan lul staat}.
Mauser 98K
http://mauser98k.internetdsl.pl/gwyboren.html
de mg 42 staat bij mij op nr 1 maar ik heb dan ook het voorrecht dat mijn opa aan het Oostfront 1e mg42 schutter was en voor de Nahkampf hadden hij een 08, maar de hanomag 251 vind ik van de voertuigen het mooiste.
dersturmer- Posts : 17
Punten : 28
Reputatie : 9
Johan schreef:Werner Heisenberg schreef:Pas wel op wat je zoal plaatst over dergelijke speeltjes enzoo , voor je het weet ligt je voordeur er 's morgens om 4uur eruit met een boel geschreeuw.. ea wordt hard tegen opgetreden ook al is het maar een balletjes ding...
Zal niet voor het eerst zijn,en ook niet de laatste keer dat de voordeur in de gang ligt,ze doen maar zolang ze niets kunnen vinden {geeft meer dan voldoening als de rechterlijke macht wederom voor jan lul staat}.
Mauser 98K
http://mauser98k.internetdsl.pl/gwyboren.html
Persoonlijk boeit het mij erg weinig een inval door een AT , echter toen ons dochter nog bij ons woonde was dit niet gewenst, ook voor de vrouw is dit niet gewenst, woon al op zo'n manier dat ik allang wakker ben voordat ze ook maar 1 teen op onze trap hebben gezet..dus trekken ze me wel ergens van de straat af of uit de auto met veel poppenkast, gelukkig ruim 20 jaren niet meer meegemaakt, leuk vind ik het nu niet echt, die gasten zijn super gestrest en er zijn nogal eens 'per ongeluk' verdachten doodgeschoten tijdens een dergelijke arrestatie, enkele maanden geleden is een oude kameraad van me door zo een AT aangehouden, weer een hele poppenkast, nu is hij er rustiger onder dan vroeger, vroeger hebben ze hem al eenmaal neergeschoten tijdens zo'n actie, de kogel ging dwars door zijn onderarm, bij de pols erin en ergens rond de elleboog er weer uit, heeft nog regelmatig pijn in zijn onderarm ,vooral als het erg koud weer is of wordt.
Laatst aangepast door Werner Heisenberg op do sep 06, 2018 10:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Rechtsextremisten bekogelen Duitse politie
» Duitse pastoor droeg hoofddoek!
» Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!
» Duitse pastoor droeg hoofddoek!
» Duitse supermarkten legen schappen tegen racime!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: