Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Weinig activiteit
4 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Moeten wij door gaan met Laagland forum of Stoppen wij er mee
Weinig activiteit
Ik merk dat er niet veel activiteit op dit laagland forum meer is, en ik vraag mij af, of het nog zin heeft om door te gaan.Graag een reactie in de poll, en natuurlijk kunnen jullie ook reageren hierover in deze draad
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Re: Weinig activiteit
Vooralsnog is mijn mening om door te gaan, ook al is het momenteel zeer rustig op het Laagland forum.
Heb geen zicht op kosten oid van dit forum, daarom redeneer ik misschien makkelijker om hiermee door te gaan met hoop op betere tijden.
Probeer dagelijks even op het Laagland forum te kijken.
Heb geen zicht op kosten oid van dit forum, daarom redeneer ik misschien makkelijker om hiermee door te gaan met hoop op betere tijden.
Probeer dagelijks even op het Laagland forum te kijken.
Werner Heisenberg- Posts : 262
Punten : 400
Reputatie : 80
Werner Heisenberg schreef:Vooralsnog is mijn mening om door te gaan.
Kosten zijn er niet bij dit forum.Werner ik neem jouw mening serieus in overweging.Graag meer reacties.
Jullie zulle mij wel gemist hebben, maar ik zit ook op fb in besloten nationalistische Nederlandse en Duitse groepen, is erg intressant en wat drukker bezocht als hier! Maar ik blijf wel, want hier kan ik ook ,mijn ei kwijt!
Gast- Gast
Ik zou het forum niet opheffen,het punt is wel dat dit een klein project is wat best iets groter zou mogen worden.Aan de andere kant als het groter word is er het "gevaar" dat het allerhande kosher klanten aantrekt en er toestanden gaan plaats vinden zoals op fb en twitter,dus beter klein met een eigen identiteit dan opgaan in een niets zeggende grote kosher massa.
Groei van dit forum kan denk ik alleen plaats vinden als leden zich zouden inzetten om meer gelijk gestemde te wijzen op dit project in plaats van zich eindeloos in de kijker te spelen op kosher bladen zoals fb.
Groei van dit forum kan denk ik alleen plaats vinden als leden zich zouden inzetten om meer gelijk gestemde te wijzen op dit project in plaats van zich eindeloos in de kijker te spelen op kosher bladen zoals fb.
Ik heb vandaag een besluit moeten nemen om een actief lid te verbannen, aangezien hij dit forum onderuit haalt op Facebook, waar hij zgn een ban voor een maand heeft.Ik had dit nooit van hem verwacht maar ben door 2 andere leden hierop attent gemaakt, en ik wil die twee leden hiervoor van harte bedanken.
U toont het juiste leiderschap in deze,personen die het forum elders bevuilen horen hier niet thuis.
Frysk schreef:Ik heb vandaag een besluit moeten nemen om een actief lid te verbannen, aangezien hij dit forum onderuit haalt op Facebook, waar hij zgn een ban voor een maand heeft.Ik had dit nooit van hem verwacht maar ben door 2 andere leden hierop attent gemaakt, en ik wil die twee leden hiervoor van harte bedanken.
Is Herr Heinrich de weg een beetje kwijtgeraakt? Facebook is voor even, binnen de korstte keren worden de pagina's gesloten en hun leden geregistreerd door de Mossad.
Nog even over het forum; ik heb gestemd voor stoppen.
Ik denk dat we realistisch moeten zijn. Na Stormfront zijn we na een korte tijd op het Stumble inn forum in 2014 al "voor ons zelf begonnen". In de eerste instantie was dat redelijk succesvol, maar het laatste jaar was er duidelijk minder interesse. Het één en ander had misschien ook te maken met het overlijden van Gawain en verdwijnen van Frisskijk.
Ik denk dat het trekken aan een dood paard is hier. Veel beter is om terug te keren naar Stormfront, een site met grote naamsbekendheid en nog steeds veel lezers. Zelfs op het NL deel wat al sinds 2015 gesloten is.
Over en sluiten wat mij betreft.
Ik denk dat we realistisch moeten zijn. Na Stormfront zijn we na een korte tijd op het Stumble inn forum in 2014 al "voor ons zelf begonnen". In de eerste instantie was dat redelijk succesvol, maar het laatste jaar was er duidelijk minder interesse. Het één en ander had misschien ook te maken met het overlijden van Gawain en verdwijnen van Frisskijk.
Ik denk dat het trekken aan een dood paard is hier. Veel beter is om terug te keren naar Stormfront, een site met grote naamsbekendheid en nog steeds veel lezers. Zelfs op het NL deel wat al sinds 2015 gesloten is.
Over en sluiten wat mij betreft.
Laatst aangepast door Bertus op vr dec 21, 2018 8:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Bertus schreef:Is Herr Heinrich de weg een beetje kwijtgeraakt?
Nee niets de weg kwijt,hij is gewoon een vieze gluiperd.Tijdens de samenkomst hebben Frysk en ik zelf het een en ander uit de doeken gedaan aangaan Kusters en zijn bende.
En wat doet hij vervolgens,een mes in je rug duwen de vieze huichelaar,wat hij heeft gedaan is opzettelijk en bij volle bewustzijn de boel naaien.
Nou ben ik niet onder de indruk van Kusters en zijn hol maatjes,zijn er in deze regio enige die hem en zijn knechten graag willen ontmoeten op een afgelegen plek.Echter deze vieze ophitser moet uitkijken dat hij de bal niet terug gespeeld krijgt,en dan formuleer ik het rustig.
Maar goed we moeten ons niet laten verzuren door dit amper recht opstaande wrak,zijn straf zal hij krijgen zijn hulpje in huis {nog steeds een niet plaatsend lid op dit forum} kan dit aan hem en daarbij Kusters overbrieven,laten we maar inzetten aan zaken die enig iets zouden kunnen bijdragen aan een omstandigheid waarin we met zulke personen vrijelijk kunnen doen wat behoort te gebeuren.
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: