Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Weinig activiteit
4 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Moeten wij door gaan met Laagland forum of Stoppen wij er mee
Re: Weinig activiteit
Registratie is gemaakt op VNN!
Let wel op dat je een serieus e-mailadres gebruikt; aol.com, mail.com, GMX e.d. worden niet geaccepteerd.
Nu snel van die moderatie af!
Let wel op dat je een serieus e-mailadres gebruikt; aol.com, mail.com, GMX e.d. worden niet geaccepteerd.
Nu snel van die moderatie af!
Bertus schreef:Nu snel van die moderatie af!
Als ik u gebruikers naam weet,kan ik u na u eerste bericht van moderatie laten afhalen {Alex persoonlijk heeft mij dat toegezegd}.
Ik denk dat we daar goed uit de voeten kunnen zonder het gezeik wat enkele in het verleden ondervonden hebben op het zionistische sf.
Veel plezier op VNN,persoonlijk vind ik het een fijn forum,ook kunnen we er groepen maken die niet zichtbaar zijn voor bezoekers.
Bertus is de gebruikersnaam.
Account is nog niet geactiveerd, maar het valt me wel op dat ik vandaag "minder" kan dan gister na het registreren.
Heb ook 2 berichten gepost, maar deze zijn (nog) niet zichtbaar.
Nu wordt het eigenlijk pijnlijk duidelijk hoe weinig activiteit hier is: ben ik de enige overstapper naar het VVN forum?
Hoe staat Alex tegenover sub-forums zoals wij gewent zijn? Anders komt alles door elkaar te staan.
Account is nog niet geactiveerd, maar het valt me wel op dat ik vandaag "minder" kan dan gister na het registreren.
Heb ook 2 berichten gepost, maar deze zijn (nog) niet zichtbaar.
Nu wordt het eigenlijk pijnlijk duidelijk hoe weinig activiteit hier is: ben ik de enige overstapper naar het VVN forum?
Hoe staat Alex tegenover sub-forums zoals wij gewent zijn? Anders komt alles door elkaar te staan.
Ik zal u naam doorgeven,ik denk zodra alles loopt er weinig problemen zijn.
Frysk en Werner hebben ook een account aangemaakt,van Frysk heb ik de naam al door gegeven,onder welke naam Werner dat heeft gedaan weet ik nog niet.Zie het volgende bericht ; https://laagland.actieforum.com/t316-nederland-vlaanderen-draad-op-vnn#1988
Het is een volledig forum met subs en al,alleen staat er nog maar 1 draad in,dus kunnen we oneindig draden aanmaken.
Ook ben ik bezig personen die niet hier actief zijn te benaderen om zich aan te melden,andere leden zouden dat ook kunnen doen.
Frysk en Werner hebben ook een account aangemaakt,van Frysk heb ik de naam al door gegeven,onder welke naam Werner dat heeft gedaan weet ik nog niet.Zie het volgende bericht ; https://laagland.actieforum.com/t316-nederland-vlaanderen-draad-op-vnn#1988
Het is een volledig forum met subs en al,alleen staat er nog maar 1 draad in,dus kunnen we oneindig draden aanmaken.
Ook ben ik bezig personen die niet hier actief zijn te benaderen om zich aan te melden,andere leden zouden dat ook kunnen doen.
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: