Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Weinig activiteit
4 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Moeten wij door gaan met Laagland forum of Stoppen wij er mee
Re: Weinig activiteit
Bertus schreef: Veel beter is om terug te keren naar Stormfront, een site met grote naamsbekendheid en nog steeds veel lezers.
Staat een ieder vrij om dat te doen,ik doe dat niet oprotten met die kosher idioot Donkey Black,als dit forum stopt word het voor mij alleen VNN.
Je gaat heel snel Johan. Ik weet niks van die FB groep.
-Is dat in het leven geroepen door Kusters?
-Is de NVU daar aan het posten?
-Wat heeft Heinrich geschreven over ons?
-Heb je een link naar de desbetreffende posts?
-Is dat in het leven geroepen door Kusters?
-Is de NVU daar aan het posten?
-Wat heeft Heinrich geschreven over ons?
-Heb je een link naar de desbetreffende posts?
Johan schreef:Bertus schreef: Veel beter is om terug te keren naar Stormfront, een site met grote naamsbekendheid en nog steeds veel lezers.
Staat een ieder vrij om dat te doen,ik doe dat niet oprotten met die kosher idioot Donkey Black,als dit forum stopt word het voor mij alleen VNN.
VNN, kunnen we daar in het Nederlands posten?
Ik ga eens kijken daar.
Edit: gekeken en het is een volledig Engelstalig forum. Voor mij geen optie.
Bertus schreef:VNN, kunnen we daar in het Nederlands posten?
We kunnen daar zonder probleem een Nederlands talige draad opzetten,mogelijk nog wel meer {al zal ik daar eerst met Alex overleg over moeten plegen}.
[quote="Bertus"]
Dat is sf ook,even over info aangaande plaatsingen op fb.Frysk heeft alle info {ik ga geen info delen die mij in vertrouwen is doen toegekomen}.
Johan schreef:Edit: gekeken en het is een volledig Engelstalig forum. Voor mij geen optie.
Dat is sf ook,even over info aangaande plaatsingen op fb.Frysk heeft alle info {ik ga geen info delen die mij in vertrouwen is doen toegekomen}.
Johan schreef:
We kunnen daar zonder probleem een Nederlands talige draad opzetten,mogelijk nog wel meer {al zal ik daar eerst met Alex overleg over moeten plegen}.
Dat verandert de zaak 100%. Een NL/VL deel gemodereerd door jou Johan (al meen ik te weten dat Alex ook NL kan lezen) lijkt me dan de beste voortzetting. Misschien dat we op die manier de groep wat groter kunnen maken.
Bertus schreef:Dat verandert de zaak 100%. Een NL/VL deel gemodereerd door jou Johan (al meen ik te weten dat Alex ook NL kan lezen) lijkt me dan de beste voortzetting. Misschien dat we op die manier de groep wat groter kunnen maken.
Ik ben geen moderator op VNN {daarvoor hebben ze hun eigen club} en wil dat ook niet.Maar ik kan onderhand wel een potje breken daarzo en heb goede contacten om zaken in overleg te doen.
Als men er meer inziet om op VNN verder te gaan wil ik me daar zeker voor inzetten,lijkt mij zeker een goed plan daar dit forum op elk gewenst moment uit de lucht gehaald kan worden.VNN daarin tegen draait op een eigen server dus dat is een ander geval {tevens vallen we daar onder de US regels die ruimer zijn dan de Hollandse/Europese}.
Ik ben voor.
Neem aan dat er al een aantal NL sprekende leden daar aanwezig is, zodat we meer meningen/discussie hebben. Voordeel is ook dat het een "open" forum is, zodat onze meningen ook door vreemden gelezen kunnen worden.
Neem aan dat er al een aantal NL sprekende leden daar aanwezig is, zodat we meer meningen/discussie hebben. Voordeel is ook dat het een "open" forum is, zodat onze meningen ook door vreemden gelezen kunnen worden.
Bertus schreef:Ik ben voor.
Neem aan dat er al een aantal NL sprekende leden daar aanwezig is, zodat we meer meningen/discussie hebben.
Ik zie daar ook wel iets in,echter moet ons dat wel overleggen met Frysk en de andere leden hier op het forum.
Er zijn wel enkele Hollanders in de loop van de tijd lid geworden van VNN maar veel dragen ze niet bij,wel zijn er meerdere niet Hollanders die het een en ander kunnen lezen.
Dat komt misschien omdat het voor ons NL-ers best lastig is om je perfect uit te drukken in het Engels. Dat is ook de reden waarom ik niet wil posten op een Engelstalig forum: ben er gewoon te lang mee bezig een goed-lopende post te schrijven.Johan schreef:
Ik zie daar ook wel iets in,echter moet ons dat wel overleggen met Frysk en de andere leden hier op het forum.
Er zijn wel enkele Hollanders in de loop van de tijd lid geworden van VNN maar veel dragen ze niet bij,wel zijn er meerdere niet Hollanders die het een en ander kunnen lezen.
Maar goed; leden laat maar horen!
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: