Laatste onderwerpen
» Runden Joden de slavernij?van Johan zo jul 21, 2024 7:33 pm
» Ursula Haverbeck (95) veroordeeld tot zestien maanden cel
van Johan zo jul 21, 2024 7:25 pm
» Wilders, Trump en Milei
van Johan wo jul 17, 2024 10:04 am
» Nieuwe regering Schoof aangetreden
van Géant De Pierre ma jul 08, 2024 8:03 pm
» Oproepen tot Genocide op de Blanke bewoners van Zuid-Afrika
van Géant De Pierre di jul 02, 2024 7:30 pm
» ‘We should kill them all’ - US Congressman’s shocking comment on Gaza children
van Johan za apr 20, 2024 11:04 am
» Jean Pierre Van Rossem - Over het Arabisch Israëlisch Conflict
van Bertus do apr 04, 2024 7:49 pm
» Tweede Kamer roept in verklaring op te staan tegen Jodenhaat; Denk en FVD ondertekenen pamflet niet
van Bertus vr maa 29, 2024 7:00 pm
» Duitse minister wil kritiek op de overheid strafbaar stellen
van Johan do maa 28, 2024 5:20 pm
» VN-chef eist herstelbetalingen van Afrika om Blanken terug te betalen voor de ontwikkeling van het continent
van Johan do maa 28, 2024 4:57 pm
Zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Johan (681) | ||||
Werner Heisenberg (262) | ||||
Frysk (242) | ||||
Bertus (186) | ||||
Skinhead (124) | ||||
Géant De Pierre (121) | ||||
August Schultz (70) | ||||
dersturmer (17) | ||||
A.J. Broekema (13) | ||||
Thor (11) |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 75. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 12:07 am.
Meest bekeken onderwerpen
Weinig activiteit
4 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Moeten wij door gaan met Laagland forum of Stoppen wij er mee
Re: Weinig activiteit
Bertus schreef:Dat komt misschien omdat het voor ons NL-ers best lastig is om je perfect uit te drukken in het Engels. Dat is ook de reden waarom ik niet wil posten op een Engelstalig forum: ben er gewoon te lang mee bezig een goed-lopende post te schrijven.
Maar goed; leden laat maar horen!
Ben ik het geheel mee eens,de zins opbouw is raar in het Engels.
Wat de mogelijkheid is dat er "sub" draden aan de Hollandse worden toegevoegd.
Overigens is de vraag die u stelt niet nieuw,uit 2008 ;
As well in Holland and the Dutch speaking part of Belgium, Vlaanderen, people speak Dutch. I think there should be a section called: Nederland - Vlaanderen for people who speak Dutch.
Moderation
Is there a moderator who can read Dutch on VNN?
And now in Dutch:
Zowel in Nederland als Vlaanderen wordt Nederlands gesproken. Daarom zou het wenselijk zijn dat er hier op het VNN-forum een afdeling Nederland - Vlaanderen komt.
Moderatie
Is er een moderator op het VNN-forum die Nederlands kan lezen?
https://vnnforum.com/showpost.php?p=779329&postcount=5
Interessant Johan: zie dat Riga en ViV ook lid zijn!
Zou wel fijn zijn als we niet op een "achterafje" gezet worden; vindbaar/zichtbaar zijn.
Zou wel fijn zijn als we niet op een "achterafje" gezet worden; vindbaar/zichtbaar zijn.
Bertus schreef:Zou wel fijn zijn als we niet op een "achterafje" gezet worden; vindbaar/zichtbaar zijn.
Geplaatste berichten komen gewoon in Today's Posts,wat zal veranderen is dat je net als nu bij diverse landen hebt er sub fora aan verbonden zijn.
Bijvoorbeeld zoals nu ook het geval is met draden over andere landen zoals Duitsland,zie hier ; https://vnnforum.com/forumdisplay.php?f=25
Vervolgens Duitsland ; https://vnnforum.com/forumdisplay.php?f=42
Het word zelfs zeer op prijs gesteld als er zaken in het Hollands vermeld worden,het is dus niet zo dat men er tegen is,ik denk dat het tijd word om daar meer te doen {even los van het feit of dit forum doorgang zal vinden}.
https://vnnforum.com/showpost.php?p=2259920&postcount=45
https://vnnforum.com/showpost.php?p=2259920&postcount=45
Bertus schreef:Nog even over het forum; ik heb gestemd voor stoppen.
Ik denk dat we realistisch moeten zijn. Na Stormfront zijn we na een korte tijd op het Stumble inn forum in 2014 al "voor ons zelf begonnen". In de eerste instantie was dat redelijk succesvol, maar het laatste jaar was er duidelijk minder interesse. Het één en ander had misschien ook te maken met het overlijden van Gawain en verdwijnen van Frisskijk.
Ik denk dat het trekken aan een dood paard is hier. Veel beter is om terug te keren naar Stormfront, een site met grote naamsbekendheid en nog steeds veel lezers. Zelfs op het NL deel wat al sinds 2015 gesloten is.
Over en sluiten wat mij betreft.
Bertus, als we realistisch zijn dan moet ik jou gelijk geven, en beseffen dat de fora achterhaald zijn door de sociale media.Over de overstap naar SI, omdat veel accounts op SF door een overijverige pad opgeheven waren, hebben we daar tijdelijk goed kunnen vertoeven, totdat enkele Engelse accounts daar begonnen te trollen.Daarna is er een succesvolle ovewrstap geweest naar laagland.informe.com maar door problemen daar met de server moesten we weer overstappen naar hier.Helaas blijft de animo hier wat achter, maar toch een geslaagde ontmoeting weten te realiseren, en daar enkele goede leden ontmoet, en helaas 1 die door de mand is gevallen.
Ik wil dit forum nog wel een kans geven.
Frysk- Posts : 242
Punten : 449
Reputatie : 101
Als Johan een Nederlandstalige sectie op VNN weet te krijgen, dan ga ik daar ook posten.Wat Bertus ook al aangeeft is het in het engels lange stukken schrijven voor mij ook niet te doen.
Frysk schreef:Als Johan een Nederlandstalige sectie op VNN weet te krijgen, dan ga ik daar ook posten.Wat Bertus ook al aangeeft is het in het engels lange stukken schrijven voor mij ook niet te doen.
Ik ga dit met Alex bespreken,hoop wel dat er dan een aantal leden komen.Het heeft weinig zin om inspanningen te verrichten om daar straks met een paar man te zitten.
Ik hoor graag wie er bereid zijn om over te stappen naar VNN.
Ik ga daar dan mijzelf aanmelden, en posten.Tevens hoop ik dat meerdere leden van Laagland dat gaan doen.
Ik ga vanmiddag een bericht sturen naar Alex met de vraag of er een Nederland Vlaanderen sectie geopend kan worden.
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: